Компанијата McDonald’s најави дека до 2027 година ќе го „удвои“ вложувањето во вештачка интелигенција (AI), а Индија ќе биде клучен центар за управување со податоци, инженерство и развој на платформска архитектура, изјави висок извршен директор во петокот.
Овој синџир за брза храна, кој влезе на индискиот пазар во 1996 година, управува со стотици ресторани низ земјата и неодамна отвори глобална канцеларија во Хајдерабад, со цел таа да стане најголема надвор од САД.
„Сè уште сме во рана фаза, па тешко е да се каже точната големина на инвестицијата,“ изјави Дешант Каила, шеф на глобалните бизнис услуги на McDonald’s.
Според Дурга Пракаш, раководител на технологијата за глобалните канцеларии, McDonald’s веќе користи AI за проверка на нарачки во 400 ресторани за да се избегнат грешки пред предавањето на клиентите, а до 2027 година планира да ја прошири оваа услуга на 40.000 локации во светот.
Компанијата исто така користи AI алатки за предвидување на продажбата, утврдување на цените и анализа на успехот на производите, како и за развој на персонализирана апликација која ќе функционира глобално.
Каила истакна дека фокусот во Индија ќе биде на градење на AI тим, но дека повеќе средства ќе одат за технологија и алатки, отколку за нови вработувања.
McDonald’s разгледува отворање и глобална канцеларија во Полска, слична на оние во Индија и Мексико.
Покрај тоа, сојузната индиска држава Телангана претходно оваа година најави дека McDonald’s ќе отвори глобален центар за капацитети во Хајдерабад, каде ќе се вработат околу 2.000 луѓе.