Откако американскиот претседател Доналд Трамп објави повисоки царини во април, увозот на автомобили произведени во Европската Унија е предмет на царина од 27,5 проценти. Иако е постигнат прелиминарен договор, европските производители стравуваат од ненадеен пресврт, бидејќи Трамп сè уште не издаде извршна наредба за намалување на царините за автомобили.

Германската влада предупреди дека е потребно итно намалување на царините за автомобили за да се финализира трговскиот договор.

„Особено, царините за автомобили мора итно да се намалат, како што е договорено. Исто така, свесни сме за значителниот товар врз извозно ориентираната економија. Нашата улога е да продолжиме целосно да ја поддржуваме Европската комисија во овој процес“, изјави портпаролот на германската влада на прес-конференција.

Соединетите Американски Држави се главниот извозен пазар за автомобилската индустрија на Европската Унија, според податоците објавени од Евростат во јули, со што учествуваат дури една петтина од вкупната додадена вредност на европското производство на автомобили за странските пазари во 2023 година.

Автомобилската индустрија во ЕУ вработила вкупно 2,47 милиони работници во 2023 година, при што дури една третина склопувала автомобили наменети за странски пазари, а убедливо најголемиот број работници на извозни работни места биле вработени во германската автомобилска индустрија, покажаа податоците од Европскиот завод за статистика.