Повеќегодишната програма го носи ChatGPT Enterprise до 120.000 вработени и ја поддржува трансформацијата на BBVA кон AI-native банкарство.

BBVA и OpenAI ја прошируваат својата соработка со повеќегодишна стратешка програма за AI трансформација, со која ChatGPT Enterprise ќе биде воведен кај сите 120.000 вработени на глобално ниво — зголемување од 10 пати во однос на сегашната примена. Според новиот договор, OpenAI ќе помогне во унапредување на AI стратегијата на BBVA, која има за цел да го трансформира корисничкото искуство, да овозможи нови начини на работа и да ги оптимизира внатрешните операции.

Преку оваа соработка, BBVA ќе развива нови AI решенија со OpenAI за трансформација на интеракциите со клиентите, подобро опремување на банкарите за поддршка на клиентите, поедноставување и унапредување на анализата на ризик, како и редизајн на внатрешни процеси како развој на софтвер и поддршка на продуктивноста на вработените.

„Бевме пионери во дигиталната и мобилната трансформација, а сега влегуваме во AI ерата со уште поголема амбиција. Нашиот сојуз со OpenAI ја забрзува природната интеграција на вештачката интелигенција низ целата банка за да создадеме попаметно, попроактивно и целосно персонализирано банкарско искуство, кое ги предвидува потребите на секој клиент,“ изјави Карлос Торес Вила, претседател на BBVA.

Градење врз докажан успех

Ова проширување се надоврзува на речиси две години успешна примена на AI. BBVA започна соработка со OpenAI во мај 2024 година, кога воведе 3.300 ChatGPT сметки за вработените. По почетниот успех, банката ја прошири примената на 11.000 вработени, создавајќи илјадници сопствени GPT-алатки за соработка и работа, при што вработените заштедуваа речиси три часа неделно на рутински задачи, а повеќе од 80% ги користеа алатките секојдневно.

BBVA сега го проширува ChatGPT Enterprise на сите 120.000 вработени во 25 земји каде што работи. Ова ја прави една од најголемите корпоративни примени на генеративна AI во финансискиот сектор и пример за тоа како AI може да се користи за подобрување на работните процеси во високо регулирана средина.

Воведувањето на ChatGPT Enterprise низ целата BBVA група вклучува безбедносни и приватносни контроли, пристап до најновите модели на OpenAI и алатки за креирање внатрешни агенти поврзани со системите на BBVA.

Двете компании ќе соработуваат и на специјализирани програми за обука и структуриран модел за усвојување, со цел алатките да се интегрираат доследно и безбедно во сите области и функции.

„BBVA е силен пример за тоа како голема финансиска институција може да усвои AI со вистинска амбиција и брзина. Со ова проширување на нашата соработка, BBVA ќе ја вгради нашата AI во самото јадро на своите производи и операции за да го унапреди целокупното банкарско искуство за своите клиенти,“ изјави Сем Алтман, извршен директор на OpenAI.

Градење AI-native банка

Покрај продуктивноста на вработените, BBVA ја користи AI и за трансформација на банкарството за клиентите. Веќе има воведено виртуелен асистент, Blue, изграден врз модели на OpenAI, кој им помага на корисниците да управуваат со картички, сметки и секојдневни прашања преку природен јазик.

Како дел од новиот договор, BBVA ќе има посветен тим кој директно ќе соработува со тимовите за производ, истражување и технолошка поддршка на OpenAI, со цел да се забрза транзицијата на банката кон целосно AI-native институција. BBVA исто така истражува начини за интеграција на своите производи и услуги за клиентите директно да комуницираат со банката преку ChatGPT.

Ова проширено партнерство покажува како компании како BBVA преминуваат од експериментирање кон вградување на AI во самото срце на својот бизнис, трансформирајќи ја секојдневната работа, операциите и корисничките искуства. Денес, повеќе од еден милион деловни корисници, вклучувајќи ги Deutsche Telekom, Virgin Atlantic и Accenture, работат со OpenAI, што ја прави најбрзо растечката бизнис платформа на сите времиња.