American Express соопшти дека ја надмина очекуваната добивка за вториот квартал, потврдувајќи го растот на клиентската активност и најавувајќи дека не планира ново проширување на наградните програми (reward programs) што претиставуваа загриженост кај регулаторите за можноста за искривување на пазарот поради конкуренцијата.

Извршниот директор, Stephen Squeri, изјави дека тие ќе продолжат со сегашниот модел, со цел да ја зачуваат фокусот на финансиската одржливост, наместо да воведуваат дополнителни понуди кои би биле предмет на регулаторни ограничувања.

Компанијата пријави оперативен профит од 4,54 милијарди долари во вториот квартал, што беше подобро од прогнозите на аналитичарите. Загатка за аналитичарите останува како ќе одржат раст на приходите, со оглед на напорите да задржат високи провизии и да ги контролираат трошоците, особено во време на зголемена конкуренција и инвестиции во технологија.