Комуникацијата со пораки напишани на хартија и спакувани во коверт одамна е заборавена. Писмото, ако стигне на нечија адреса, најверојатно е од некоја институција, опомена или сметка за месечно потрошената струја или вода, иако и таа практика е сѐ поретка. Онлајн комуникацијата ги смени навиките, но не е пречка за развој на поштенската дејност. Всушност, таа е еден од клучните сегменти на логистиката и е-трговијата – со растечки обем на пратки, нови технологии за следење и сè посилна конкуренција меѓу домашните и меѓународните компании. Во услови кога времето чини пари, брзината и доверливоста станаа новите поштенски марки.
Порталот Пари го анализира пазарот на поштенските услуги во Македонија, на кој дејствуваат стотици фирми. Податоците од Бизнис Мрежа велат: 108 компании лани оствариле вкупен приход од 46,8 милиони евра, што е за 12,5 насто повеќе отколку во 2023 година; добивката изнесува 1,4 милиони евра (+ 27,3 %), а средствата што просечно месечно се двоеле за плата се зголемени за 68,2 насто. И покрај добрите финансиски резултати, бројот на вработени се намалил за 4,8 отсто, односно од 2.751 на 2.619 лица.
