И покрај притисокот од американската администрација, ЕУ им задава нов удар на големите американски технолошки компании. Google повторно е под лупа во Брисел, осомничен дека ги казнил издавачите на весници со прекршување на DMA.

И покрај притисокот од американската администрација предводена од Доналд Трамп, Европската Унија им задава нов удар на големите американски технолошки компании. Google повторно е под лупа во Брисел, откако неодамна беше казнет од антимонополските власти на ЕУ за неговата рекламна империја изградена околу неговиот пребарувач.

Комисијата одлучи да започне истрага за да процени дали гигантот од Маунтин Вју ги казнил новинарите со прекршување на Европскиот закон за дигитални пазари (DMA), кој има за цел да се справи со антиконкурентските практики од страна на големите онлајн платформи познати како „чувари“.

„Загрижени сме што политиките на Google не дозволуваат новинарите да бидат третирани фер, разумно и недискриминаторски во резултатите од пребарувањето“, објасни Тереза ​​Рибера, потпретседател на Комисијата задолжена за конкуренција, ветувајќи дека ќе спроведе истрага за да „осигури дека новинарите нема да изгубат важен приход во тежок момент за секторот“ и дека „Google го почитува европскиот закон за дигитални пазари“.

Во суштина, Палатата Берлејмонт го оспорува влијанието на политиката за објавување на Mountain View врз злоупотребата на угледот на страницата, политика што технолошкиот гигант се стреми да ги заштити корисниците од спам преку спротивставување на практиките насочени кон манипулирање со рангирањето на пребарувачите.

Сепак, според Комисијата, оваа политика против спам на крајот би довела до деградација на резултатите од пребарувањето на веб-страниците и содржината од медиумите и другите издавачи кога тие веб-страници вклучуваат содржина од комерцијални партнери. Оваа деградација, пак, се претвора во намален сообраќај и со тоа во значителна загуба на приходи за издавачите и добавувачите на содржини од трети страни.

Во случај на прекршок, Google се соочува со казни до 10% од своите глобални приходи и до 20% во случај на повторено прекршување. И ако прекршувањето е систематско, Комисијата може да усвои дополнителни корективни мерки, како што е обврската за продажба на компанијата или делови од неа или забраната за стекнување дополнителни услуги поврзани со систематско непочитување. Веднаш реагираше Google, кој ја нарече истрагата „погрешна“ и „неоснована“ и повторно го нападна DM за тоа што го направил Search помалку корисен за бизнисите и европските корисници.

Истрагата се заканува да „наштети на милиони европски корисници“, предупреди американскиот гигант, потсетувајќи дека „германски суд веќе отфрли слично барање, утврдувајќи дека нашата политика против спам била валидна, разумна и доследно применета“.