Во време кога дигиталниот маркетинг е насекаде, сè поголем број локални бизниси во Македонија повторно се враќаат на докажаната и ефикасна форма на офлајн рекламирање – флаерите. Директната дистрибуција на флаери овозможува пораката да стигне токму до купувачите кои живеат, купуваат и носат одлуки во конкретна населба или град.
Тука значајна улога има FlaerServis.mk, сервис кој нуди професионална организација и реализација на флаер кампањи низ цела Македонија.
Директен контакт со купувачот = поголема продажба
За разлика од онлајн рекламите кои често се игнорираат, флаерот е физички контакт со потенцијалниот купувач. Тој завршува во поштенско сандаче, на автомобил или директно во рака – и останува видлив подолго време.
Ова е особено ефикасно за:
-
маркети и продавници за храна
-
аптеки и дрогерии
-
продавници за техника и електроника
-
локални услуги и мали бизниси
-
ресторани, пекари и угостителски објекти
Флаерите најчесто носат јасна понуда, попуст или акција, што директно влијае врз одлуката за купување.
Екипи низ цела Македонија
FlaerServis.mk располага со организирани дистрибутивни екипи во сите поголеми градови и региони во Македонија. Тоа им овозможува на компаниите:
-
таргетирана дистрибуција по населби и реони
-
брза реализација на кампањи
-
контролиран и професионален пристап на терен
-
можност за национални или локални кампањи
Без разлика дали станува збор за мал локален маркет или поголем синџир, кампањата може да се прилагоди според буџетот и целната публика.
Поддршка за локалната економија
Со користење на услуги како FlaerServis.mk, бизнисите не само што ја зголемуваат својата видливост и продажба, туку и:
-
поддржуваат локална работна сила
-
инвестираат во локални маркетинг решенија
-
градат препознатливост во својата заедница
Ова е особено важно за малите и средни претпријатија кои сакаат реален, мерлив и достапен маркетинг канал.
Сè на едно место
FlaerServis.mk нуди целосна услуга – од планирање на кампањата, преку логистика и дистрибуција, до реализација на терен. На тој начин, бизнисите се фокусираат на својата понуда, додека маркетинг активностите се доверени на професионален партнер.