Кинеските технолошки гиганти, како што се Alibaba и Tencent, забележуваат значителен пораст на потрошувачката, поттикнат од иновативни реклами базирани на вештачка интелигенција (ВИ). Овие реклами се прилагодуваат на индивидуалните интереси на корисниците, што резултира со повисоки стапки на кликнување и конверзија.
Alibaba, на пример, инвестира значителни средства во развој на ВИ технологии, со планови да потроши најмалку 53 милијарди долари во следните три години за изградба на инфраструктура за ВИ и облачни компјутери. Овие инвестиции веќе даваат резултати, со троцифрен раст на приходите од производи поврзани со ВИ седум последователни квартали.
Дополнително, компанијата развива нови модели на ВИ, како што е Qwen3, кој нуди напредни можности за разбирање и генерирање на природен јазик, што дополнително ја подобрува ефикасноста на рекламите и ангажманот на корисниците.
Овие напори не само што ја зголемуваат потрошувачката, туку и ја зајакнуваат позицијата на кинеските компании на глобалниот пазар, демонстрирајќи ја моќта на ВИ во модерниот е-трговски пејзаж.