Шведската финтек компанија Klarna објави дека нето-загубата во првиот квартал од 2025 година достигнала 99 милиони долари, што претставува повеќе од двојно зголемување во споредба со 47 милиони долари загуба во истиот период минатата година. Овој пораст на загубите се припишува главно на зголемените кредитни загуби од клиенти, кои се зголемиле за 17% на 136 милиони долари.
И покрај овие предизвици, приходите на компанијата се зголемиле за 13% на 701 милион долари, поддржани од 99 милиони активни корисници. Klarna исто така пријави прилагодена добивка од 3 милиони долари, што претставува значително подобрување во споредба со прилагодената загуба од 2 милиони долари во истиот период минатата година.
Сепак, компанијата одлучи да ги стави на пауза своите планови за иницијална јавна понуда (ИПО) во САД, поради економската неизвесност и потенцијалните последици од тарифите. Klarna првично поднесе документи за ИПО во март 2025 година, со цел да се листира на Њујоршката берза под тикерот KLAR.
Компанијата продолжува да се фокусира на растот на американскиот пазар, каде што приходите се зголемиле за 33% во првиот квартал, поддржани од партнерства со компании како Walmart, DoorDash и eBay.
Klarna исто така презеде мерки за намалување на трошоците, вклучувајќи намалување на бројот на вработени за 39% во последните две години и зголемено користење на вештачка интелигенција, што беше демонстрирано со користење на аватар генериран од ИИ за време на презентацијата на резултатите.
И покрај предизвиците, Klarna останува посветена на својата мисија да обезбеди иновативни финансиски услуги и внимателно го следи економското опкружување за да се прилагоди на променливите услови на пазарот.