Државниот завод за статистика објави дека во првото тримесечје од 2025 година 92.1 % од населението на возраст 15–74 години користело интернет, а 91.2 % од домаќинствата имале пристап од дома. Овие податоци ја потврдуваат тренд-линијата на висока интернет употреба во Македонија и стабилната домашна конективност.
Секојдневниот интензитет е изразен: 79.1 % од граѓаните користеле интернет неколкупати во текот на денот. Тоа значи дека за мнозинството интернетот е постојана услуга – од информирање и комуникација, до работа и забава.
Е-трговијата станува рутина. Во последните 12 месеци 60.3 % направиле онлајн нарачка или купопродажба, што ја сместува дигиталната куповина во мејнстрим навика, не во ниша. Ова ниво на активност сугерира поголема доверба во платформите и поефикасни логистички услуги, но и бара фокус на заштита на потрошувачите и кибер-безбедност.
Најраспространета форма на користење ИКТ останува телефонирањето преку интернет и видео-повиците: 93.2 % користеле алатки како Facetime, Messenger, WhatsApp, Viber и Snapchat. Пораките, пак, најчесто се разменуваат токму преку овие апликации, што го зацврстува приматот на мобилните комуникациски сервиси во секојдневниот живот.
Сумирано, земјава е високо поврзана – со речиси универзален пристап дома, силна дневна употреба и широка е-трговија. Следниот чекор логично се наметнува: да растат дигиталната писменост, онлајн-безбедноста и квалитетот на дигиталните јавни и приватни услуги, за придобивките од „онлајн-економијата“ да бидат уште попразнични и поинклузивни.