Visa оствари квартална добивка и приходи над очекувањата на Волстрит во третиот квартал, потпомогната од силен раст на потрошувачките трансакции со картички, и покрај слабоста во пошироката економија.
Сепак, компанијата го задржа непроменето своето предвидување за годишен раст на нето приходите, што предизвика пад на акциите за речиси 2% во продолженото тргување.
Visa ја одржа својата прогноза за раст на годишниот нето приход во ниски едноцифрени проценти за фискалната 2025 година.
Аналитичарите на RBC Capital Markets наведоа дека непроменетата прогноза веројатно предизвикала негативен притисок врз акциите, бидејќи имплицира забавување на растот, иако тоа може да е резултат на претпазливост поради макроекономската состојба.
Се очекува можно забавување на трошењето во втората половина од 2025 година, бидејќи потрошувачите однапред купуваат производи за кои сметаат дека ќе поскапат откако ќе стапат на сила тарифите. „Забележавме некои докази за однапред купување во одредени категории, особено оние кои луѓето очекуваат повеќе да бидат погодени од тарифите,“ изјави финансискиот директор Крис Су.
Обемот на прекугранични плаќања во третиот квартал порасна за 12%, нешто побавно од растот од 14% во истиот период минатата година, што може да укажува дека тарифите веќе влијаат врз оваа категорија. Сепак, извршниот директор Рајан МекИнерни изјави дека компанијата не гледа значаен ефект од тарифите.
Отпорност на потрошувачите
Потрошувачите продолжија да користат картички за основни набавки, иако го намалија дискреционото трошење поради економската неизвесност предизвикана од геополитички тензии и трговската политика на американскиот претседател Доналд Трамп.
Вкупниот обем на плаќања преку мрежата на Visa порасна за 8% на постојана основа на долар во кварталот што заврши на 30 јуни.
Нето приходот на компанијата порасна за 14% на 10,17 милијарди долари, надминувајќи ги проценките на аналитичарите од 9,84 милијарди долари. Прилагодената заработка изнесуваше 2,98 долари по акција, над очекувањата од 2,85 долари.
Акциите на Visa пораснаа за речиси 11% од почетокот на годината, надминувајќи ги ривалите Mastercard и American Express. American Express, која обично опслужува побогата клиентела, исто така оствари подобри резултати од очекуваните овој месец, додека Mastercard треба да ги објави своите резултати подоцна оваа недела.