За многу професионалци, поголемиот дел од секојдневната работна комуникација се случува преку е-пошта. За жал, може да биде тешко да се измери нечиј тон преку компјутер –  е-поштата може да звучи малку агресивно.

Без разлика дали е намерно или ненамерно, да се биде пасивно-агресивен на работното место може да ги направи другите да се чувствуваат непријатно, да создаде тензија, па дури и да ја загрози вашата работа.

Една неодамнешна студија од WordFinder by Your Dictionary, онлајн алатка за пребарување зборови, собра податоци од Ahrefs и Google Adwords за да ги пронајде најчесто користените пасивно-агресивни работни фрази, од кои повеќето изгледаат прилично безопасни на прв поглед.

„За подобро или полошо, дигиталната комуникација, без разлика дали е преку е-пошта или директни пораки на платформи како Slack, не ни дозволува да ги видиме моменталните реакции на едни со други – поради што бараме начини „учтиво“ да ја изразииме нервозата“, вели претставникот на WordFinder Џо. Меркурио. „Како резултат на тоа, фрустрацијата и погрешната комуникација на вработените се на највисоко ниво на сите времиња, при што само тонот погрешно се толкува во комуникацијата преку е-пошта“.

Според наодите, ова се првите 10 најпасивно-агресивни фрази на работното место:

1. Please advise

2. Noted

3. Friendly Reminder

4. Will do

5. Thanks in advance

6. Per our last conversation

7. Circling back

8. As per my last email

9. As promised

10. As discussed

WordFinder, исто така, идентификуваше некои од најмалку пасивно-агресивните работни фрази, вклучително и „Извинете што повторно ви додевам“, „Дали има некоја новост за оваа работа?“ и „Јас ќе го средам тоа“.

Според Меркурио, разликата во испораката на овие фрази е поврзана со времето и ставот. Тој, исто така, ги повикува вработените да размислат двапати пред да ги испратат своите мејлови.

„За ефективно да комуницираат, вработените треба да запомнат да не одговараат на пораки или е-пошта кога се во состојба на фрустрација. Тие, исто така, треба да имаат добра намера, да покажат емпатија и охрабрување и да избегнуваат дигитални однапред напишани фрази. Како правило: ако се чувствувате непријатно кога го читате насочено кон вас, обидете се да го преиспитате вашиот пристап“.

Комуникацијата е еден од најважните делови на ефективно работно место, според BetterUp, бидејќи „го зајакнува моралот, ангажираноста, продуктивноста и задоволството на вработените“. Комуникацијата, исто така, ја подобрува тимската работа и координацијата и помага да се обезбедат подобри перформанси за организациите како целина.

Меркурио ги советува професионалците да го донесат „Златното правило“ на работното место кога станува збор за интеракција и комуникација со другите.

„Однесувајте се со луѓето како што би сакале да ве третираат. Започнете со одлучување дали барањето е подобро прилагодено за е-пошта или за разговор лице в лице. Ако тоа е нешто што може да се пренесе преку е-пошта, повторно прочитајте ја е-поштата и размислете за работи како тон и прием. Генерално, отворената и искрена комуникација е најдобриот начин на кој луѓето можат да работат заедно“.