Германскиот производител на спортска облека „Адидас“ во понеделникот објави дека започна со проценка на стратешките алтернативи за американскиот бренд „Рибок“.

„Овие стратешки алтернативи вклучуваат потенцијална продажба на Reebok, како и фактот дека Reebok останува дел од компанијата“, се вели во соопштението на „Адидас“, додавајќи дека одлуката ќе биде објавена на 10 април.

Американскиот производител на облека VF Corp и кинеската Anta Sports се меѓу заинтересираните за Reebok.

Германската компанија го купи бостонскиот „Рибок“ за 3,8 милијарди долари во 2005 година за време на мандатот на претходникот на Рорстед, Херберт Хајнер, со цел да го нападне американскиот лукав ривал Најк дома.

Сепак, минатата година „Адидас“ ја отпиша сметководствената вредност на „Рибок“ за скоро половина во споредба со 2018 година, на 842 милиони евра (995 милиони долари). Продажбата на „Рибок“ падна за 44% во вториот квартал на 2020 година на 228 милиони евра, што значеше дека „Адидас“ мораше да ги сноси трошоците за оштетување во тој период.