Процентот на луѓе кои одат во трговски центри за да купуваат во стоковните куќи се спушти на 20% оваа година од 25% претходната година

Сè повеќе луѓе одат во трговските центри за да ги посетуваат местата за јадење наместо да купуваат облека, покажува студијата за УБС. Инвестициската банка соопшти дека трошењето на облека повеќе се случува преку Интернет, далеку од физичките продавници, при што денес околу 25% од вкупната продажба на облека во САД оди преку Интернет. Овој удел се очекува да порасне на 31% до 2023 година.

„Потрошувачите велат дека тие се повеќе одат во трговските центри за да јадат во аголот за храна или само шетаат наместо да одат во продавници од големите ланци“, рече аналитичарот Jayеј Соул.

„Бидејќи трговскиот центар повеќе не е место каде потрошувачите ја открива модата, има смисла причините зошто тие го посетуваат за да се хранат. „Шеста година по ред американските потрошувачи велат дека можноста за купување преку Интернет ги прави помали шансите да ги посетуваат големите регионални центри или продажни места“, додаде тој, цитиран од CNBC.

УБС очекува промената да му наштети на синџирите на стоковни куќи повеќе од сè друго, а јазот во индустријата за облека и обувки ќе продолжи „барем наредните пет години“.

Во истражувањето на повеќе од 2.500 корисници, УБС соопшти дека процентот на луѓе кои одат во трговски центар да купуваат во стоковните куќи се спушти на 20% оваа година од 25% пред една година, а процентот на посетители кои одат во трговскиот центар за да купат храна, се зголеми од 4% на 7% за истиот период.

Сул исто така објаснува дека помладите купувачи се оние кои ја водат промената.

Според UBS, луѓето на возраст меѓу 18 и 34 години купуваат повеќе облека преку Интернет отколку постарите генерации. На пример, купувачите на возраст од 18-24 години потрошиле 38% од буџетот за облека оваа година преку Интернет, што е зголемување од 32% во 2014 година.

„Интернетот е вистински предизвик за трговските центри“, продолжува Дул. „Во минатото, трговскиот центар беше голем агрегатор. Тоа беше простор каде потрошувачите можеа да видат сè што се случуваше во светот на модата. Денес, огромен дел од модните откритија се случуваат преку Интернет. Потрошувачите немаат потреба од трговски центар за да дознаат што е во тек “, додаде тој.

Сепак, сопствениците на трговски центри почнуваат да го сфаќаат тоа. Тие не се свесни за менување на преференциите на потрошувачите.

Некои од најголемите сопственици на трговски центри во Соединетите држави, како „Симон груп“, Таубман и Унибаил-Родамко-Вестфилд, инвестираат во нови концепти за ходници за храна, при што повеќе наменува простор за забава.

Новиот американски „центар за соништа“ во Њу Џерси, откако ќе се заврши, ќе има 45% од површината за продавници, а остатокот од просторот ќе биде посветен на јадење, тематски паркови, скијачка патека, минијатурен терен за голф и лизгалиште на мраз, заедно со други работи за посетителите. Според Соул, ваквата концепција на групата „Трип пет“ може да се покаже како успешна.

 

Забрането превземање на содржината без претходна согласност од редакцијата на БанкоМетар.мк