Buying Tramadol Online Safe

http://bridal-suite.co.uk/2020/07/03/9g94edflq

http://www.freshsnowboarding.com/uncategorized/dqjkttjwch7 Процентот на луѓе кои одат во трговски центри за да купуваат во стоковните куќи се спушти на 20% оваа година од 25% претходната година

http://harbourbarandkitchen.co.uk/6g0n6zz Сè повеќе луѓе одат во трговските центри за да ги посетуваат местата за јадење наместо да купуваат облека, покажува студијата за УБС. Инвестициската банка соопшти дека трошењето на облека повеќе се случува преку Интернет, далеку од физичките продавници, при што денес околу 25% од вкупната продажба на облека во САД оди преку Интернет. Овој удел се очекува да порасне на 31% до 2023 година.

http://unionmechanical.com/2020/07/03/0oamswcbr

http://studentssolution.co.uk/54geo1a0p „Потрошувачите велат дека тие се повеќе одат во трговските центри за да јадат во аголот за храна или само шетаат наместо да одат во продавници од големите ланци“, рече аналитичарот Jayеј Соул.

http://sizart.org.mx/44k5x83k5z8

http://bridal-suite.co.uk/2020/07/03/kdfqy8ddk8 „Бидејќи трговскиот центар повеќе не е место каде потрошувачите ја открива модата, има смисла причините зошто тие го посетуваат за да се хранат. „Шеста година по ред американските потрошувачи велат дека можноста за купување преку Интернет ги прави помали шансите да ги посетуваат големите регионални центри или продажни места“, додаде тој, цитиран од CNBC.

Cheapest Place To Order Tramadol Online

https://centralfmonline.com/60f7rw8b6n УБС очекува промената да му наштети на синџирите на стоковни куќи повеќе од сè друго, а јазот во индустријата за облека и обувки ќе продолжи „барем наредните пет години“.

Во истражувањето на повеќе од 2.500 корисници, УБС соопшти дека процентот на луѓе кои одат во трговски центар да купуваат во стоковните куќи се спушти на 20% оваа година од 25% пред една година, а процентот на посетители кои одат во трговскиот центар за да купат храна, се зголеми од 4% на 7% за истиот период.

Сул исто така објаснува дека помладите купувачи се оние кои ја водат промената.

https://www.zlwinc.com/lgp02x4ghxs

Tramadol Sales Online Според UBS, луѓето на возраст меѓу 18 и 34 години купуваат повеќе облека преку Интернет отколку постарите генерации. На пример, купувачите на возраст од 18-24 години потрошиле 38% од буџетот за облека оваа година преку Интернет, што е зголемување од 32% во 2014 година.

Tramadol Online Yahoo

„Интернетот е вистински предизвик за трговските центри“, продолжува Дул. „Во минатото, трговскиот центар беше голем агрегатор. Тоа беше простор каде потрошувачите можеа да видат сè што се случуваше во светот на модата. Денес, огромен дел од модните откритија се случуваат преку Интернет. Потрошувачите немаат потреба од трговски центар за да дознаат што е во тек “, додаде тој.

http://www.eliteseo-websites.co.uk/qfnfo3n6 Сепак, сопствениците на трговски центри почнуваат да го сфаќаат тоа. Тие не се свесни за менување на преференциите на потрошувачите.

Некои од најголемите сопственици на трговски центри во Соединетите држави, како „Симон груп“, Таубман и Унибаил-Родамко-Вестфилд, инвестираат во нови концепти за ходници за храна, при што повеќе наменува простор за забава.

Tramadol Illegal Order Online

http://watchproject.org.uk/18eu7nac Новиот американски „центар за соништа“ во Њу Џерси, откако ќе се заврши, ќе има 45% од површината за продавници, а остатокот од просторот ќе биде посветен на јадење, тематски паркови, скијачка патека, минијатурен терен за голф и лизгалиште на мраз, заедно со други работи за посетителите. Според Соул, ваквата концепција на групата „Трип пет“ може да се покаже како успешна.

http://martinsupholstery.co.uk/all-news/35wwkdzl  

http://www.freshsnowboarding.com/uncategorized/aq8r3bj06sl

Забрането превземање на содржината без претходна согласност од редакцијата на БанкоМетар.мк