Commonwealth Bank of Australia (CBA), најголемиот заемодавач во земјата, во вторникот потврди дека ќе укине 45 работни места како дел од преминот кон користење на вештачка интелигенција за извршување на одредени задачи. Потегот предизвика критики од синдикатот, кој ја обвини банката дека ги исклучува работниците од новата економија.
CBA соопшти дека моментално инвестира повеќе од 2 милијарди австралиски долари (1,30 милијарди американски долари) во своето работење, вклучувајќи ги и фронталните тимови и технолошките услуги, поради што „одредени улоги и работи може да се променат“.
Синдикатот за финансискиот сектор на Австралија (FSU) ја обвини CBA дека ги укинува фронталните позиции во корист на автоматизацијата и префрлањето на работни места во странство. Во соопштение, FSU тврдеше дека вкупно 90 работни места се елиминираат, вклучувајќи 45 позиции во директниот банкарски систем на банката.
Според FSU, овие отпуштања следеле по воведувањето на нов систем со „voice bot“ за обработка на дојдовни повици од клиенти во јуни.
„Исто така, проактивно создаваме нови работни позиции за поддршка на кариерниот развој и за да им помогнеме на нашите луѓе да преминат во можности што се усогласени со иднината,“ изјавија од CBA.
Банката додаде дека спроведува консултации за засегнатите работни места и разгледува други внатрешни можности и програми за преквалификација, додека ги негираше тврдењата на FSU за префрлање на работните места во странство.