Marketing mreža втор пат по ред ќе им додели награди на највлијателните маркетинг и комуникациски експерти од компании во Србија, како дел од проектот Mark Awards (powered by PepsiCo). Номинациите се отворени до 22 јули на веб-страницата www.mark-awards.rs.

Целта на признанијата Mark Awards е да ги поттикне и мотивира експертите за маркетинг и комуникации од компаниите во Србија, но и да укаже на нивните потенцијали, таленти, креативност и способност да постигнат врвни деловни резултати и препознатливост на брендот. Mark Awards е награда со која Marketing mreža сака да промовира професионални модели, но и да придонесе за подобрување и развој на професијата во Србија.

За разлика од другите професионални награди на српскиот пазар, Mark Awards ќе се доделуваат на поединци за личен деловен и професионален успех, односно на поединци кои оставиле свој белег на пазарот на маркетинг комуникациите во Србија во изминатиот период.

„По многу успешното прво издание на Mark Awards, и оваа година, под генерално покровителство на PepsiCo, Marketing mreža ќе им додели признание на експертите од компании кои ги отфрлиле старите начини на водење бизнис и решиле да бидат поинакви. На професионалци кои избраа да бидат извонредни и да се издигнат над културата на истоветност – со исклучителни резултати. Mark Awards продолжуваат да наградуваат поединци за личен деловен и професионален успех, кои со својата работа оставаат ѕвезден белег на пазарот, кои се ѕвезди-водилки во бизнисот и кои заедно со другите светли ѕвезди ги формираат најсветлите соѕвездија, видливи за сите на ова наше деловно небо. Ќе ги наградиме поединците кои инспирираат, мотивираат и охрабруваат самите да допреме до ѕвездите, а што нив ги прави исклучителни“, изјави Ивана Парчетиќ Митиќ, основач и извршен директор на Marketing mreža.

На натпреварот Mark Awards може да се пријават сите маркетинг и комуникациски експерти од компаниите во Србија, кои сметаат дека нивната работа и делување оставиле белег на пазарот на маркетиншките комуникации во Србија. Експертите од компаниите можат да аплицираат во една од 11-те категории, лично или преку номинирање од некој од нивните колеги и соработници.

За победникот на овогодинешните Mark Awards ќе одлучува стручно жири составено од признати и почитувани професионалци од креативни, ПР, дигитални агенции и компании. Оваа година жирито ќе биде составено од: Александар Горачинов, партнер во Evoke Group; Иван Зековиќ, извршен директор во Carnex; Милош Јововиќ, директор за стратешко планирање за Централна Европа во PepsiCo; Марко Њавро, генерален менаџер на SBU Snacks во Atlantic Štark; Наташа Филиповиќ, управен директор во Ovation BBDO; Миливој Ѓорѓиќ, генерален менаџер за јадранскиот регион во SmartPoint Adria; Милија Зековиќ, извршен директор во SBB Srbija и Telemach Montenegro; Неда Ѓокиќ, управен директор во HEINEKEN Србија; Олга Ристиќ, генерален директор, Фриком; Срѓан Лазовиќ, генерален менаџер во Philip Morris International за БиХ и Црна Гора; Ива Ѓурковиќ, управен директор во OMD Media & LUNA TBWA Beograd; Вања Цветков, бизнис директор во Centrade Cheil Adriatic; Виолета Ковачевиќ, извршен директор во Mercator-S; Вук Косовац, раководител на малопродажба и член на извршен одбор во OTP banka Srbija; и Ивана Парчетиќ Митиќ, основач и извршен директор во Marketing mreža.

Номинациите се бесплатни, а повеќе информации за натпреварот се достапни на веб-страницата www.mark-awards.rs.

Генерален спонзор на проектот Mark Awards е PepsiCo. Регионален партнер е Porto Montenegro, а проектот беше поддржан од Evoke Group и LUNA\TBWA Beograd. Агенциски партнер е Ovation BBDO.