Генералниот директор на Ер Србија, Јиржи Марек, денеска изјави дека целта е годишниот раст на националната авиокомпанија да биде меѓу 10 и 20 отсто, да превезе повеќе од три милиони патници во 2023 година и со тоа да постигне историски резултат, кој заедно со зголемувањето на профитот, проширувањето на возниот парк и зајакнувањето на мрежата на дестинации, би придонело да се надминат резултатите од златната ера на ЈАТ во следните две-три години.

– Ер Србија бележи значителен напредок во деловното работење, за прв пат од избувнувањето на пандемијата е постигнат позитивен нето и оперативен резултат со добивка од 21 милион евра без ниту едно евро државна субвенција – рече Марек, кој исто така зборуваше за Танјуг за проекциите за 2023 година и бројните новини, од дестинациите до изгледот и имињата на авионите од регионалната флота, како и за најпозитивните изненадувања во бизнисот.

Во однос на бројот на превезени патници, „Ер Србија“ се приближува до два процентни поени во однос на рекордната предпандемиска 2019 година, рече извршниот директор и прецизираше дека ова е еден од најдобрите резултати во конкуренција на европските авиокомпании.

Тој нагласи дека во 2023 година, година на првиот голем јубилеј, целта им е да остварат двоцифрен раст на сообраќајот, да имаат повеќе од 30 отсто патници во транзит, а вкупно најмалку три милиони, што, додаде, ќе биде првпат таа бројка да се надмине во поновата историја на домашната цивилна авијација, која датира од 1927 година и основањето на Аеропут.

Марек потсети дека од превезените 2,76 милиони патници во 2022 година, што е за 73 отсто повеќе од 2021 година, четвртина се транзитни патници.

Затоа, како што вели, ќе се потрудат да го позиционираат Белград како главен аеродром во регионот на Западен Балкан и на патниците да им понудат одлични врски.

Тој потсети дека поранешната „Јат ервејс“ во 2012 година превезла 1,4 милиони патници, така што тој број практично се удвоил за 10 години.

– Ер Србија леташе на 87 линии во Европа, Северна Америка, Азија и Африка, а на крајот на годината објавивме 19 нови дестинации за летната сезона и тоа Чикаго, Анкара, Измир, Хамбург, Келн, Гетеборг, Палермо, Катанија. , Неапол, Фиренца, Марсеј, Будимпешта, Ираклион, Ханија, Родос, Крф, Краков, Варна и Охрид – изјави извршниот директор на Ер Србија.

Марек најави дека Ер Србија ја проширува својата мрежа на дестинации и дека наскоро ќе лансира три нови, вклучувајќи го и Каиро, кои треба да започнат околу Велигден.

Од новите дестинации, вели, Измир им е најголемото пријатно изненадување поради големиот интерес и динамика на продажба на билети.

Првиот лет за Чикаго

Покрај тоа, кон крајот на минатата година беше отворена линија до Тијанџин, а за мај беше најавен првиот лет за Чикаго, планирани се и нови дестинации во Северна Америка и Кина, рече Марек, додавајќи дека се уште е рано да се каже за кои дестинации станува збор..

– Со третиот А 330 ќе имаме можност да го развиеме сообраќајот на долги релации – рече тој.

Марек е на чело на компанијата цела година и се приклучи на Ер Србија во 2019 година и веќе одлично зборува српски.