БРИСЕЛ (Ројтерс) – Google, Фејсбук  и Твитер треба да сторат повеќе за да се справат со лажни вести пред клучните избори за Европскиот парламент следниот месец, објави Европската комисија денес, и нотифицира недостатоци на напредок во некои области.

Месечните извештаи го следат напредокот што го направија техничките гиганти и трговските тела за рекламирање од октомври минатата година за борба против ширењето на лажни вести.

ЕУ предупреди за надворешно мешање за време на кампањата за изборите за Европскиот парламент и националните избори во Белгија, Данска, Естонија, Финска, Грција, Полска, Португалија и Украина во последните и наредните месеци.

“Понатамошни технички подобрувања, како и споделување на методологијата и збирките на податоци за лажни сметки се неопходни за да им се овозможи на трети лица, експерти за проверка на фактите и истражувачи да извршат независна евалуација”, рече извршната власт на ЕУ.

Комисијата рече дека Google направил недоволен напредок во дефинирањето на рекламирањето базирано на прашања. Извештајот ги опфаќа активностите преземени од страна на компаниите во март.

Таа рече дека Фејсбук, кој презеде осум координирани акции за сузбивање на мрежи со несоодветно однесување по потекло од Македонија, Косово и Русија, не успеа да открие дали има засегнати корисници во ЕУ.

Твитер, исто така, потфрли, бидејќи не обезбеди детали за своите мерки против спам и лажни сметки, а исто така не пријави ниту една акција за подобрување на надзорот на рекламните пласмани.