Сопствениците на домашни миленици во САД ќе потрошат скоро 0,5 милијарди долари за да ги „облечат“ своите миленици

Графика на деня: Шокиращите разходи за Хелоуин

Додека децата и тинејџерите се подготвуваат за Ноќта на вештерките, фрлајќи најмногу на костими, украси и бонбони, сите овие трошоци почнуваат да се зголемуваат со шокантно темпо. Навистина, за некои луѓе, факторот на страв не е само ограничен на Ноќта на вештерките, бидејќи сметките за кредитни картички предизвикуваат вистинска треска во реалниот живот малку подоцна. Оваа година, 70% од Американците планираат да го прослават својот сакан есенски празник, а во просек секој ќе потроши 87 долари.

Вештерките секогаш бил одлична вест за американските трговците и оваа година Американците се очекува да потрошат вкупно 9 милијарди долари, што е малку помалку од износот од минатата година од 9,1 милијарди долари, покажуваат податоците на National Retail Federation. 45% од Американците ќе купуваат во продавници со попуст оваа година, додека помалку од една четвртина ќе ги направат своите купувања за Ноќта на вештерките онлајн. Што се однесува до начинот на кој луѓето слават, 70 проценти ќе дадат бонбони, 50 проценти ќе украсуваат, а 48 проценти ќе се облечат во костими.

Зборувајќи за костуми, Американците ќе потрошат 3,2 милијарди долари за морничава облека во 2018 година. Најбарани костими за децата оваа година се : принцезата, суперхерој и лилјак. Меѓу преференциите на возрасните се трансформациите како вештерка, проследени со вампири и зомби.

Се разбира, четириногите пријатели никогаш не биле заборавени за Ноќта на вештерките и најдобрите костими за миленичиња во оваа година се на тиква, хотдогот и пчела. Да, лудилото за Ноќта на вештерките исто така ги опфаќа сопствениците на миленичиња во САД кои се повеќе од 30 милиони луѓе и ќе потрошат околу 480 милиони долари за да ги задоволат своите миленици за оваа Ноќ на вештерките.

Оваа сума е двапати повисока од 220-те милиони долари, наменети за празникот во 2010-та година, кога Националната федерација за продажба на мало започна да спроведува слична анкета за дотерани на миленичиња за празникот, пријави MarketWatch.