Празни излози, затворени ресторани, канцелариски кули кои се напуштени: по 10 месеци пандемија што ги претвори иконските деловни центри во Њујорк во фантомски населби, компаниите се прашуваат како да ги вратат своите вработени.

„Ако тие не се вратат, ние сме изгубени“, изјави за АФП Кенет Мек Клер, потпретседател на Хотелитинг холдингс, чиј ресторан во населбата Мидтаун е меѓу оние каде што финансиерите доаѓаа да разговараат за зделки за ручек или да пијат пијалок. крајот на денот.

Неговата група веќе затвори шест ресторани и барови на Менхетен, од нив два засекогаш. Тие се доказ за заканата што се појавува над овие населби, синоним за динамиката на американската економија и се типични за Њујорк како жолтите такси или театарот на Бродвеј.

„Клиентите кои се гледаа три, четири, пет пати неделно, целосно исчезнаа“ од март минатата година, кога Њујорк беше зафатен од првиот бран на пандемијата. Повеќе од 26.000 луѓе починаа од вирусот во економската престолнина на САД од ширењето на вирусот.

Според „Кастл Системс“, компанија специјализирана за безбедност во канцеларијата, само 14 проценти од над еден милион вработени во Њујорк работеле од своите канцеларии во средината на јануари, заканувајќи им се на безброј даватели на закуски и намирници во Мидтаун и Волстрит.

 

Пријателство и креативност

Сепак, со појавата на вакцини против Ковид, компаниите започнаа да бараат начини да ги охрабрат своите вработени да се вратат во канцелариите.

Скоро 80% од анкетираните вработени во истражувањето спроведено овој месец од „Прајсвотерхаус Куперс“ (PwC) ја сметаат телекомуникацијата како добра работа. Сепак, 87% рекле дека е важно сепак да работат во канцеларија во тим и да остваруваат врски – аспекти на работата за кои видео конференцијата е многу помалку ефикасна.

„Да бидам таму, да ги гледам моите колеги, како излегуваат од дома, ме прави добро расположена цела недела“, рече Џесика Лапин во интервју за нејзината канцеларија на Алијанса за центарот на Њујорк, на чие чело е таа.

Сепак, има малку вработени кои би сакале да работат повторно од понеделник до петок и од утро до вечер, како што работеа пред пандемијата.

„Огромното мнозинство вели дека претпочитаат хибриден систем – два до три дена работа од дома и два или три дена во канцеларија“, рече Денис Салгар, коавтор на студијата PwC.

Експертите во овој сектор се на мислење дека компаниите ќе мора радикално да ги менуваат работните простори: тие не треба да бидат пред се место за седење пред компјутер или за разговор на телефон, туку за поддршка на пријателството и креативноста.

Подобрен декор, простории за состаноци кои се попространи и можат лесно и брзо да се менуваат, тераси или надворешни простори за разговор на луѓето, заеднички канцеларии што можат да се изнајмат во одредени часови. . . Просторот треба да биде „како театар со различни сцени за различни сцени“, вели Дејвид Смит, коавтор на студија за иднината на работните места во Кушман и Вејкфилд, еден од гигантите за недвижнини.

Идните канцеларии исто така би можеле да вклучуваат спортски сали, кафулиња, перални или други услуги што го прават рентабилно доаѓањето на работа, забрзувајќи го трендот пред пандемија.

 

Новата иднина? 

И додека нивните вработени досега работеа претежно од далечина, неколку големи компании се здобија со значителен деловен простор од почетокот на пандемијата. Ова сугерира дека тие ќе продолжат да се потпираат на овој начин на работа и во иднина, и покрај неизвесноста околу пандемијата.

Во август, Фејсбук изнајми канцеларии од 68.000 квадратни метри во Мидтаун, а Гугл за АФП потврди дека е на работ да го прошири својот „кампус“ во населбата Челси.

Адвокатска фирма Гринберг Трауриг, која вработува 400 луѓе во Њујорк, се подготвува да се смести во 2021 година во нова канцелариска кула во срцето на Мидтаун, изјави нејзиниот потпретседател Роберт Иванхо.

Канцеларијата веќе инсталираше безконтактивни славини за вода, диспензери за дезинфекција, обезбеди далечински работни места и подобрен систем за вентилација за своите вработени кои работат во канцелариите на ротирачки систем, објасни тој.

Во јануари се отвори нова сала за патници во станицата Пенсилванија, низ која минуваа милиони жители на приградските населби пред пандемијата. Гувернерот Ендру Куомо по инвестицијата од 1,6 милијарди долари изјави дека тоа е израз на надежите на локалните власти да го видат повибрантен Мидтаун.

Некои сметаат дека тековниот период ги охрабрува овие населби да бидат редизајнирани да станат „позелени“ и покорисни. Покрај тоа, терасите на ресторани кои беа толку малку во Њујорк пред пандемијата, се осудени да останат трајни.

„Очигледно, ова е добро време сите да размислат за нова иднина“, рече Алфред Серуло, претседател на Гранд Централ Партнерство, асоцијација на компании од Мидтаун.