Корисниците на картички ќе добијат пристап до подетални информации за купување во нивните банкарски апликации

Мастеркард воведува ново решение за дигитално банкарство за да им овозможи на имателите на картички уште повеќе информации за нивните набавки. Новото решение е развиено од компанијата Ethoca, во сопственост на MasterCho, и новиот производ ќе го подобри дигиталното корисничко искуство, обезбедувајќи им дополнителни детали за трансакцијата, како што се деловното име на трговецот, неговото лого и точната локација каде е извршена набавката. Трговците се поканети да ги внесат своите логоа во системот, со цел да се зголеми видливоста на нивниот бренд и да се намали забунетоста во врска со трансакциите што доведуваат до непотребен поврат на средствата. Во исто време, Mastercard работи со издавачи на картички за да воспостави нов индустриски стандард, така што збогатените податоци за трансакциите ќе бидат достапни преку дигитални банкарски канали до 2022 година.

Како дел од истражувањето спроведено од Mastercard, повеќето потрошувачи пријавуваат проблеми при идентификување на индивидуални трансакции преку дигитални банкарски канали. Анксиозноста за потенцијална измама ги наведува потрошувачите да поднесат барање за поврат на средства, а тоа може да се избегне со правилно идентификување на трансакциите.

Новото истражување на Mastercard покажува дека ситуациите каде што корисникот не може да идентификува трговец во својата месечна изјава затоа што или не го признава неговото деловно име или наместо името на трговецот се прикажува процесор за плаќање, всушност се проблем што предизвикуваат негативни емоции кај корисниците на дигитално банкарство. Оваа состојба резултира кај потрошувачите да се чувствуваат вознемирени (42%), изнервирани (30%), изгубени (15%) и беспомошни (12%).

Во ситуации кога не можат да запомнат индивидуални трансакции, корисниците се обидуваат да ги решат сомнителните трансакции веднаш повикувајќи ја нивната банка (35%) или поретко трговецот (6%). Додека 59% од потрошувачите признаваат дека се сеќаваат на сомнителни трансакции по некое време, Бугарите, Грците, Романците и Украинците првенствено се јавуваат во нивната банка наместо да се обидат сами да ги идентификуваат трансакциите.

Жалби што можат да се избегнат

Ваквите повици кон банките обично ги наведуваат потрошувачите да поднесат жалби (77%), на пример во форма на барање за наплата. Сепак, по поднесување жалба, честопати се покажува како неоправдано. Дури 4 од 10 потрошувачи на крајот сфаќаат дека или заборавиле дека купиле (30%) или дека станува збор за трансакција направена од друг член на семејство (10%). Меѓутоа, кога веќе е поднесено барање за поврат, издавачот на картичката мора да го реши или затвори, што подразбира оперативни трошоци поврзани со времето поминато во контакт со сопственикот на картичката, верификување на трансакцијата и обработка на случајот на клиентот, што трае во просек до 2 недели.

Испитаниците потврдуваат дека сакаат увид во дополнителни детали за плаќање во историјата на трансакциите на нивната картичка за да им се олесни и побрза идентификацијата на набавката. Според нив, најкорисните детали би биле деловното име на трговецот (67%), нивното лого (31%) и локацијата каде е извршена набавката (44%). Таквата збогатена историја на трансакции со картички ќе им помогне на потрошувачите брзо да ги идентификуваат трговците (48%) и самата набавка (48%), но што е најважно, тоа ќе го зголеми чувството на доверба и контрола на корисниците на картички врз платните трансакции (41%).

Трговците се поканети да ги постават своите логоа

Новото решение од Mastercard и Ethoca помага во зголемување на задоволството на клиентите и значително ќе го подобри корисничкото искуство, како и да ги ограничи барањата за поврат на банките издавачи. На logo.ethoca.com, сите трговци сега можат да го стават своето лого за да може да се прикажува на каналите за е-банкарство и м-банкарство на банките. Трговците не прават никакви трошоци за учество во оваа услуга. Нивните логоа ќе бидат поврзани со соодветните трансакции, што ќе им даде на корисниците на картичките јасни визуелни знаци за брзо идентификување на легитимните набавки. За трговците на мало, ова е можност не само да се минимизираат скапите и барањата кои одземаат многу време, туку и да се прошири присуството и препознавањето на нивниот бренд.

„Ние сме посветени на соработка со издавачи на картички и трговци за да ја направиме оваа функционалност стандард за корисниците на дигитално банкарство до 2022 година. Ние веруваме дека поголема транспарентност на трансакциите значително го подобрува корисничкото искуство во дигиталните банкарски канали, истовремено давајќи им на потрошувачите мир и чувство на контрола врз сопствените трошоци. Од гледна точка на издавачите на картички, ова ја зголемува интеракцијата на корисниците на картички со дигиталните канали на банката, а трговците добиваат поголема видливост на брендот, додека и двете страни имаат корист од помалку потрошувачки повици и поплаки “, рече Јелена Ристиќ, директор на пазарите за Србија, Црна Гора и Босна и Херцеговина на Мастеркард.

Решението на Mastercard и Ethoca е особено релевантно во дигиталната ера, кога популарноста на банкарството преку Интернет и на мобилен телефон расте екстремно брзо. Денес, овие веќе се примарни канали за клиенти да контактираат со банките, имајќи предвид дека 60% од потрошувачите користат услуги за дигитално банкарство повеќе од еднаш неделно и 24% барем еднаш на ден, според истражувањето. Испитаниците ги ценат дигиталните банкарски канали заради заштеда на време (69%), достапност насекаде и во секое време (65%), подобра контрола на трансакциите (55%) и едноставни алатки за финансиско управување (47%). Дигиталните подобрувања (58%) се исто така еден од трите најважни критериуми при избор на банка, покрај кредибилитетот (63%) и финансиските придобивки од понудата на банката (59%).

Анкетата беше спроведена во ноември 2020 година од страна на Kantar TNS за Mastercard, користејќи ја методологијата CAWI, на потрошувачи на банка од 18 до 60 години, корисници на платежни картички во земјите на ЦИЕ: Полска, Украина, Чешка, Унгарија, Романија, Грција, Словачка , Австрија, Бугарија, Србија.