Но, кинескиот пазар за овој вид производи доживува вистински бум

Кина има шанса да стане најголемиот пазар на луксузни стоки до 2025 година, се вели во новиот извештај.

За една година во која трошењето на луксузни добра опадна, домашниот пазар на Кина сè уште расте откако богатите Кинези останаа дома поради пандемијата на коронавирусот и продолжија да купуваат скап накит, кожни производи и фини вина.

Претходно, пазарите на луксузни стоки во Европа и САД беа поддржани од меѓународниот туризам, особено од кинеските посетители. Но, новиот извештај на Bain & Company предвидува дека богатите кинески потрошувачи ќе потрошат повеќе пари дома во наредните години.

„Заедничкиот пазар [за луксузни добра] во Европа и САД е практично затворен“, рече Федерика Левато, партнер во Баин, осврнувајќи се на блокадите и мерките за спречување на ширењето на коронавирусот. „И тогаш непосредната последица од тоа беше да престанам да патувам. „Имавме 11 месеци без никакво интерконтинентално патување“, рече таа.

Резултат: скокна локалната потрошувачка на луксузни добра во Кина, прокоментира Левато.

Кинеските потрошувачи веќе беа во првите редови како движечка сила во индустријата, сочинувајќи околу една третина од светските потрошувачи за луксузни добра, додаде Бејн.

Оваа година се очекува Кина, Хонг Конг, Макао и Тајван да бидат единствениот регион што ќе расте на годишно ниво, и се очекува пазарот на луксуз да порасне за 45% до 44 милијарди евра, се вели во есенскиот опширен извештај на Баин за 2020 година.

Во меѓувреме, продажбата на лични луксузни производи – категорија што вклучува облека, накит, часовници, производи за убавина и додатоци – ќе се намали оваа година за прв пат од 2009 година. Бејн предвидува дека приходите од продажба ќе се намалат за 23% по сегашниот девизниот курс и ќе достигне 217 милијарди евра. Ова ќе биде најголем годишен пад забележан од Бејн.

Заедничкиот пазар, кој вклучува и луксузни добра и искуства, како што се приватни авиони, јахти и вина, се очекува да се намали со слично темпо на годишно ниво. Овој пазар ќе достигне скоро 1 трилион евра, вели Бејн во својот извештај, кој беше подготвен заедно со италијанската организација за луксузни стоки Алтагама.

Во Северна Америка и Јужна Америка, локалните потрошувачи нема да надоместат за изгубената продажба од странските посетители. Плус стоковните куќи се борат со многу проблеми. Продажбата во регионот се очекува да се намали за 27 проценти на 62 милијарди евра оваа година.

Неколку ланеци на продавници се соочија со банкрот оваа година, вклучително и врвни ланци како што се Neiman Marcus и Lord & Taylor. Последниот, кој е најстар во земјата, е во ликвидација.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк