Стив Џобс очекуваше многу од самиот себе, но и од другите. Тој очекуваше најмногу од соработниците на лидерски позиции.

Авторот Рон Росман во својата книга објави интересна анегдота за Џобс.

Поточно, кога еден од вработените ќе стане потпретседател на „Епл“, Џобс би му раскажал приказна. Таа приказна гласела:

– Во една прилика ѓубрето не беше извадено од мојата канцеларија и побарав објаснување од хигиеничарот. Чуварот рече дека вратата на канцеларијата е заклучена и тој нема клуч.

Одговорот на хигиеничарот е разбирлив. Тој не може да ја заврши својата работа без клуч.

На хигиеничарот му е дозволено да има изговори.

Но, некаде помеѓу вратарите и луѓето на лидерски позиции во компанијата, причините престануваат да важат. Изговори и изговори престануваат да постојат.

Со други зборови, кога вработениот станува потпретседател на една компанија, тој или таа мора да бидат ослободени од сите изговори за неуспех.

Потпретседателот е одговорен за грешките што се случуваат, и нема оправдување – изјавил Џобс.

Значи, ако сакате да бидете успешни, треба да пронајдете решение за секој проблем и да заборавите на изговорите.

Онаму каде што мозокот на просечната личност или вработен е во застој, вашиот мора да продолжи да функционира. Речиси секогаш има решенија, но понекогаш треба да работите посилно и да размислувате поинаку за да ги достигнете.

Патот до врвот обично зависи од можноста да се решат секојдневните проблеми.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редкацијата на БанкоМетар.мк