Закрепнувањето останува силно на пазарот во САД, но не и во некои клучни европски земји

Извештајот на Мекдоналдс Корп за последниот квартал не ги исполни очекувањата на аналитичарите за приходи и профит во услови на втората рунда блокади во Европа, што го погоди бизнисот на Стариот континент.

Сепак, закрепнувањето останува силно на главниот американски пазар.

Меѓународната продажба на постојните локации – клучен показател за перформансите – падна за 1,3% во четвртиот квартал, според Блумберг. Тоа е нешто подобро од падот од 1,5 процент, предвидуваат аналитичарите на Консензус Метрикс. Во Соединетите Држави, каде што ланецот има околу 14.000 продажни места и повеќе придвижувања, споредлива продажба се зголеми за 5,5%, што е исто така над очекуваното од 5,2%.

Сепак, приходот од 5,31 милијарди долари е заостанат поради пандемијата на коронавирусот и блокадите во земји како Франција, Германија и Шпанија. Растот во земји како Велика Британија и Австралија исто така се покажа како недоволен, истакнувајќи ја динамичката природа на пандемијата.

Профитот се намали за 12,4 проценти на 1,38 милијарди долари. Со исклучок на некои еднократни ефекти, заработката по акција беше 1,7 УСД, објави Ројтерс.

„Минатата година ќе остане запаметена како една од најпредизвикувачките за Мекдоналдс, но и најинспиративната во нашата долга историја“, рече претседателот и извршен директор Крис Кемпчински.

Скоро половина час по почетокот на берзанската сесија, акциите на ланецот пораснаа за скоро 1,3%.

Компанијата посочува дека ограничувањата како намален капацитет и работно време продолжуваат да имаат ефект во 2021 година во некои земји и континенти, што влијае на перформансите. Ограничувањата влијаат на повеќето клучни пазари на компанијата надвор од Соединетите држави, особено на оние со помалку продажни места низ локациите, покажуваат податоците.