Тие исто така нудат можности за видео разговор со Дедо Мраз за да ги прескокнат метежот и вревата на божиќниот шопинг.

Неволјата на традиционалните малопродажни објекти во Европа во изминатите десет години – Интернетот – сега е она на што се потпираат за да преживеат, пишува Блумберг.

Блокадите ги затвораат продавниците што продаваат несуштинска стока, вклучително и во Англија и Франција, а трговците се натпреваруваат да ги прошират своите услуги за нарачка и подигнување преку Интернет и достава до дома во обид да го спречат Amazon.com да ги монополизира најважните сегменти оваа сезона. Тие исто така нудат работи како видео разговори со Дедо Мраз во обид да создадат дел од метежот и вревата на Божиќните шопинзи преку Интернет.

Во исто време, продавниците мора да се подготват за очекуваниот крај на блокадите. Групата Маркс и Спенсер е меѓу оние кои планираат подолго работно време во декември за да можат безбедно да управуваат со толпите за време на социјалните растојанија. Но, постои и страв дека продавниците може да не се отворат повторно, и дека дури и да се отворат, клиентите можеби веќе ги купиле своите подароци преку Интернет. Ова ќе ги остави трговците на мало со непродадена стока, што ќе треба да ја понудат со попуст во 2021 година.
„Оваа година ќе биде многу тешка за трговците на мало. Не знаеме со сигурност дали продавниците повторно ќе се отворат или како ќе се однесуваат потрошувачите “, рече Питер Вилијамс, претседател на британскиот синџир облека Superdry.

Дури и пред да бидат укинати новите ограничувања во Англија овој месец, услугата за снабдување на Хермес се очекуваше да ракува со 3,5 милиони нарачки секој ден за време на Црниот петок и Божиќните празници. Ова е скоро двојно повеќе од минатата година. Нивниот ривал DPDgroup објави дека нејзините количини на нарачки во Велика Британија скокнале во просек за над 40% на годишно ниво од март. Двете компании ангажираат илјадници вработени да им помагаат во снабдувањето и да инвестираат стотици милиони фунти во нивната инфраструктура.

„Требаше да го забрзаме нашиот петгодишен план и да го спроведеме за само пет месеци за да бидеме подготвени. Сега сме подготвени за обемот на нарачки што првично ги очекувавме до 2025 година “, вели Карл Лав, главен оперативен директор на Хермес.

Трговците на мало се добро подготвени да го издржат периодот на блокада, особено во Велика Британија, благодарение на нивните инвестиции во мрежните логистички мрежи од претходниот период на пандемијата, рече Џесика Мултон, постар партнер во Мекинзи и Ко.

Логистичките компании и трговците на мало во Велика Британија изнајмија повеќе од три четвртини од скоро 3 милиони квадратни метри магацински простор изнајмен во земјата во првите девет месеци од 2020 година, покажуваат податоците на недвижнините на Доли Тарнер. Само Амазон учествуваше со една петтина од целиот изнајмен магацински простор оваа година.

Сепак, моменталното затворање на продавници во Англија ги чини трговците на мало 2 милијарди фунти (2,6 милијарди долари) изгубени приходи од продажба неделно, според британскиот малопродажен конзорциум. Ова значи дека тие не можат да преживеат многу долго, потпирајќи се само на Интернет.

„Ако продавниците останат затворени во декември, тоа ќе биде многу проблематично“, рече Џастин Кинг, поранешен извршен директор на ланецот супермаркети „Jејнс Сенбери“ и сегашен неизвршен директор на „Маркс и Спенсер“.

Продолжените блокади ќе бидат особено лоши за помалите компании со ограничен или нула удел во продажбата преку Интернет. Како резултат на тоа, во Велика Британија се зголемува незадоволството од дупките во правилата за блокада на земјата, кои им овозможуваат на супермаркетите и продавниците за ефтина стока да продолжат со продажба на сите видови стоки заедно со основните потреби.

„Секој што има пакет храна за кучиња на дното на својата продавница може да го остави отворен, но ако сте специјалист малопродажник, вие сте целосно блокирани“, рече Џејмс Даунт, управен директор на ланецот книжарници „Вотерстоунс“, додавајќи дека повеќето ранливи трговци на мало „само ќе банкротираат“.

Во Франција, индустријата за облека веќе изгуби една четвртина од своите приходи во првите девет месеци од годинава. Ако помалите продавници не можат повторно да се отворат, тоа би можело да банкротира половина од нив, вели Ерик Мерц, претседател на Националната федерација за облека, независен трговец на мало со облека.

„Ако го промашиме декември, што претставува 20% од приходите во нормална година, тоа е катастрофално, тоа е апокалипса. Го отвораме пазарот за Амазон “, рече тој.

Американскиот веб гигант се согласи со другите големи трговци да ги одложат промоциите за Црниот петок во Франција од 27 ноември до 4 декември, слушајќи ги повиците од помалите играчи кои сакаат властите повторно да се отворат до крајот на месеци Сите продавници што продаваат несуштинска стока во Франција се затворени од 30 октомври за да се контролира ширењето на вирусот.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк