Битката во јавната дебата ја уби дизел технологија, вели лидерот на францускиот гигант Тиери Болоре

За пет години, водачот на Рено, Тиери Болоре, го очекува првиот електричен автомобил во Европа кој ќе чини 10.000 евра.

„Ние работиме на тоа. И ќе бидат потребни помалку од пет години за ваков автомобил да го погоди пазарот во Европа “, рече тој во интервју за германскиот економски весник Ханделсблат. „Цените на електричните автомобили треба да паѓаат драматично, тоа е неопходност“, објаснува тој.

Одговарајќи на дебатата за климатските промени, тој гледа електрична мобилност и хибридни автомобили: „Автомобилската индустрија работи напорно за да стане позелена“, вели Болоре. Сепак, од друга страна, тој смета дека дизел технологијата е загрозен вид: „Мислам дека дебатата беше фатална за дизелот. Битката во јавната дебата ја уништи дизел технологијата “, објаснува менаџерот.

Правните услови исто така го поскапеа чистиот дизел. „Дизел технологијата денес реинкарнира хибридни и електрични мотори во однос на цената, особено за малите автомобили. Какво место ќе заземе дизелот на крајот? Можеби ќе видиме повеќе дизел автомобили на село, каде луѓето треба да патуваат на долги растојанија “, раскажа Болоре.

Сепак, тој признава дека автомобилската индустрија ќе се соочи со големи проблеми. „Секторот е во криза и најголем ризик е тешкиот„ ​​Брексит “, рече тој.

Но, тој гледа други проблеми: „Тешкотијата е што сите проблеми доаѓаат во исто време. Покрај трговскиот конфликт, аргентинската криза, санкциите за Иран и Русија. И да не заборавиме на фактот дека дизелската криза го забрза развојот на регулативата за производителите на автомобили “, објаснува тој.

Електричната мобилност, како и автономните автомобили, ќе ја принудат автомобилската индустрија да соработува, рече Болоре. Сепак, идејата за спојување на Рено и Нисан не беше на агендата барем досега. „Разговаравме за оваа идеја неколку пати со Нисан, но таа остана во фаза на дискусија. Ова не е сегашната насока “, рече Болоре. Тој категорично го отфрла планот на Nissan за промена на својата акционерска структура: „Структурата на акционерот нема никаква врска со индустриската логика, така што не е приоритет за мене“, вели тој.

И во случајот за спојување со Фиат Крајслер, не е постигнат напредок, вториот обид пропадна заради неподготвеноста на француската влада. Сепак, директорот на Рено не се откажа од надежите за договорот: „Секако, индустриската логика што стои зад договорот е сè уште исправна“, тврди тој, внатрешните анализи се завршени. Имаме резултати “.

 

Забрането превземање на содржината без претходна согласност на редакцијата на БанкоМетар.мк