Salesforce објави аквизиција на Slack, корпоративен месенџер, директен конкурент на Microsoft Teams. Договорот се очекува да биде готов во вториот квартал на фискалната 2022 година, во износ од 27,7 милијарди долари. Неговата големина не е големо изненадување. За споредба, во 2014 година, Фејсбук даде 19 милијарди за комуникаторот на WhatsApp.

Информациите за таквата зделка првпат станаа познати на крајот на ноември со објавување во Волстрит журнал. Веднаш после тоа, акциите на корпоративниот месенџер пораснаа за 25%, а пазарната вредност на компанијата скокна од 17 милијарди на околу 20 милијарди долари.

Аквизицијата е најголема во историјата на Salesforce. Претходно, компанијата го купи развивачот на платформата за визуелизација и анализа на податоци Tableau, плаќајќи 15,7 милијарди долари за тоа, како и MuleSoft, кој развива софтвер за интеграција, за 6,5 милијарди долари. Самиот Salesforce постои од 1999 година, а неговиот главен производ е истоимениот CRM систем, кој им обезбедува на клиентите моделот SaaS (Software as a Service).

По зделката, акционерите на Slack ќе добијат вкупно 26,79 милијарди долари во готовина и 0,0776 вкупни акции на Salesforce за секоја акција на Slack. Slack се очекува да стане оперативен дел на Salesforce. Основачот на компанијата, Стјуарт Батерфилд, кој во моментов е нејзин извршен директор, ќе остане на функцијата.

Тој самиот побрза да ги увери сите дека Slack ќе остане отворена и независна платформа. Ова го објави на својот Твитер, додавајќи дека зделката со Salesforce е можност за развој на компанијата. Платформата може да биде интегрирана со Google Drive, Trello, Dropbox, Box, Heroku, IBM Bluemix, Crashlytics, GitHub, Runscope и Zendesk. Од март 2016 година, комуникаторот нуди можности за говорни и видео повици.

Според резултатите од вториот квартал на фискалната 2021 година, што заврши на 31 јули 2020 година, приходите на Slack пораснаа на 49% на годишно ниво, достигнувајќи 215,9 милиони долари. Ова доведе до намалување на загубите во работењето од 359,6 милиони долари за истиот период минатата фискална година на 73 милиони долари. Компанијата исто така известува за 30% зголемување на бројот на клиенти кои плаќаат на годишно ниво, што достигна 130 илјади.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк