Благодарение на постојаната иновација, развојот на услугите и грижата за задоволството на своите клиенти, Сбербанк е прогласена за најсилна банкарска марка уште една година по ред, но и за трет најсилен бренд во светот, заснована на најновото истражување на меѓународниот агенција за проценка на брендот „Бренд финансис“.

Клучот за успехот и причината зошто Сбербанк ги освои овие две престижни титули и овој пат е пред се фактот дека оваа банкарска група го продолжи својот стабилен бизнис и постојаните инвестиции во задоволството на своите клиенти и партнери. Сбербанк дополнително го подобри својот имиџ со неодамнешното ребрендирање, како и силното ширење на својот бизнис.

Според истражувачите на агенцијата „Бренд финансис“, Сбербанк постојано ги надминува своите конкуренти, особено кога станува збор за признавање и углед на брендот Сбербанк, но и кога станува збор за иновации и нудење на најсовремени дигитални услуги кои сè повеќе стануваат една од клучните предности на Сбербанк и пазарните сили.

„Развојот и успешното ребрендирање на Сбербанк можат да бидат пример за другите компании ширум светот, бидејќи Сбербанк е насочена кон иднината и се обидува да ги исполни потребите и очекувањата на своите клиенти преку постојана иновација“, рече Дејвид Хајг, извршен директор на Бренд финансис.

„Бренд финансис“ е водечка консултантска агенција за проценка и стратегија на брендот со канцеларии во повеќе од 20 земји. Оваа агенција објавува годишна ранг листа на највредни и најсилни брендови во светот секоја година од 2007 година.

Комплетниот извештај и методологија можете да ги видите ОВДЕ.