Гучи и Фејсбук поднесоа заедничка тужба против поединец од Калифорнија, кој ја користеше оваа социјална мрежа за продажба на копии од производите на Гучи, објавија денес двете компании, пренесува Ројтерс.

Оваа иницијатива е еден од најновите примери за тоа како интернет гигантот ги здружува силите со луксузните брендови за да се справат со расцутот на препродажбата на копии на оваа социјална мрежа.

Амазон поднесе слична жалба минатата година.

Во официјалното соопштение, Гучи и Фејсбук обвинија неидентификувано лице дека користело неколку сметки на Фејсбук и Инстаграм за да промовира сопствена меѓународна продажба на фалсификати, пишува Ројтерс.

Продажбата преку Интернет на луксузни брендови експлодираше во текот на изминатата година, бидејќи избувнувањето на пандемија ги принуди компаниите да затворат продавници.

Фејсбук и слични компании се повеќе „напаѓаат“ на пазарот на луксузни добра и тргуваат преку истите социјални мрежи, но за да успеат, тие мора да покажат дека нивните платформи не се места каде се тргува со фалсификати, но дека се безбедни за брендови.

– Повеќе од милион објави беа отстранети од Фејсбук и Инстаграм во првата половина на 2020 година, врз основа на извештајот на сопствениците на брендот, вклучувајќи го и Гучи, според официјалното соопштение.

Само во 2020 година, акцијата на тимот за интелектуална сопственост на Гучи резултираше во отстранување на повеќе од 4 милиони фалсификувани производи и 45.000 страници, вклучително и сметки на социјалните мрежи, се додава во соопштението.