Компанијата го купува SoundBetter за да понуди повеќе услуги за изведувачи и уметници

Spotify презеде уште еден чекор во градењето на поголемо портфолио на уметнички услуги, во обид да го диверзифицира својот бизнис и да го прошири својот деловен модел.

За таа цел, таа го стекна SoundBetter, музички пазар кој ги таргетира уметниците, продуцентите и музичарите, за да можат полесно да се поврзат и да работат на проекти. Платформата работи и за луѓе кои сакаат да дистрибуираат музика на оние кои сакаат да ја лиценцираат, пишува TechCrunch.

SoundBetter има околу 180.000 регистрирани корисници и досега плати над 19 милиони долари на музичари и продуценти.

Финансиските параметри на договорот не се обелоденети, но тешко дека е значајна за пазарната вредност од 24 милијарди американски долари на гигантот за стриминг, кој моментно брои 232 милиони корисници, вклучувајќи и 108 милиони претплатници на Spotify Premium.

SoundBetter со седиште во Њујорк досега ја подигна вредноста на акциите чија вредност не е објавена откако беше поддржана од сериозни инвеститори.

SoundBetter нема да престане да работи по аквизицијата, потврди портпаролот на компанијата. Идејата е да се интегрира работата на стартувањето во услугите на Spotify, како што е Spotify for Artists. Втората опција им нуди на музичарите да се рекламираат подобро.

SoundBetter е основана во 2012 година од Шахар Гилад (извршен директор) и Итамар Јунгер (ЦТО) и управува со две услуги.

Интересно е што Spotify се обиде да воведе директна платформа за дистрибуција во минатото, вклучително и инвестиција во DistroKid, услуга за дистрибуција на музика која поддржува вкрстено поставување на дела од платформа, но овие напори никогаш не ја напуштија бета-фазата. Минатиот јули, беше крајот на овој проект.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк