Корисниците можат да плаќаат за ексклузивна содржина на луѓе што следат

Американската социјална мрежа Твитер размислува да го прошири својот деловен модел. Меѓу идеите има нови претплатнички услуги, па дури и платени одлики за зголемување на приходите од рекламирање.

Твитер гради претплатнички производ како начин да се ублажи зависноста од рекламирање – план што социјалната мрежа го разгледуваше со години и кој сега има силен приоритет со оглед на пандемијата и притисокот од инвеститорите да го забрзаат растот, пренесува Блумберг.

Најголемиот дел од приходите на Твитер доаѓаат од насочено рекламирање, кое нуди рекламирање на специфични групи на корисници. Овој бизнис порасна во последните години со побавно темпо од конкурентите како што е „Фејсбук“. и Snap Inc., а уделот на Twitter на пазарот за дигитално рекламирање останува на ниско ниво од 0,8%, според Емаркетер.

Twitter може да има корист од посебен прилив на приходи што е помалку зависен од рекламирањето на брендот. Потрошувачката база на компанијата во Соединетите држави, нејзиниот највреден пазар, исто така, започна да стагнира, што значи дека не може да се потпре на едноставно додавање на корисници за да оствари повеќе приходи.

За да ги истражат потенцијалните можности надвор од продажба на реклами, голем број на тимови на Твитер ја истражуваат можноста за понуди за претплата, вклучувајќи и едно кодно име „Нечесен еден“, велат луѓе запознаени со овој проект.
Барем една разгледувана идеја има врска со таканаречениот „совет“, или можноста потрошувачите да плаќаат на луѓето што следат за ексклузивна содржина, велат извори кои побарале да не бидат идентификувани затоа што дискусиите се внатрешни.

Другите можни начини да се генерираат периодични приходи вклучуваат наплата за употреба на услуги како што е Tweetdeck или напредни кориснички карактеристики како што се „откажете претплата“ или опции за прилагодување на сметка.

Претплатите отсекогаш нуделе примамлива алтернатива на рекламирањето, но социјалните мрежи традиционално остануваат бесплатни како начин за промовирање на раст и ангажман на потрошувачите, кои потоа се субвенционираат од платени маркетинг постови.