За поголем број од нас, создавање и градење на успешен старт ап е она од кое се направени соништата.

Шанса да си свој шеф. Шанса да се каже “Јас го направив тоа”. Можност да се биде финансиски самоодржлив.

Но,во реалноста, шансите се дека повеќето старт-апи ќе пропаднат во рок од три години.

Па, како да го запрете Вашиот сон да се претвори во кошмар?

Survive and thrive: our expert tips can help you start out and grow into established business

Ако старт-апите се борба за опстанокот на најсилните – како не само да се преживее, но и да се напредува?

Во прилог е  Водич за спасување од пет точки што секој претприемач треба да го следи.

Совет за преживување број 1: Секогаш спомни си дека Cashflow е кралот

Cashflow е крал (и кралицата и џандар и, ајде да се соочиме со тоа, целиот пакет картички во раните денови на секое стартување).

Дојдете со едноставен и реален (т.е. претпазлив) деловен план, за кој сте сигурни да се постигнете, дури и ако некои од вашите претпоставки одат малку криво – што тоа несомнено ќе го прават. Потоа секогаш третирајте ги парите со длабока почит, што ја заслужуваат.

Бидете спремна машина за стартување. Не трошете го кешот премногу рано. Само троши на најнеопходното. Не очекувајте да се платите високи во раните денови. Докажете се колку што можете со мал буџет.

Во крајна линија е – секогаш чувајте се на увид.

Совет за преживување број 2: Побарајте помош – од почеток

Прашајте ги пријателите, семејството, луѓето во вашиот сектор или индустрија, луѓето во вашата мрежа кои имаат водено бизнис или знаат за старт-апи, специјалисти во основни вештини кои ќе му помогнат на Вашиот бизнис … всушност секој до кој можете да допрете за некој пријателски совет.

Не плашете се да побарате и бидете спремни да ги апсорбирате сите информации што ги добивате како сунѓер. Никој нема да ги има сите одговори, но колективно може да научите огромна сума од секој кој го видел и го сторил тоа.

Совет за преживување број 3: Бидете активни – активирајте се брзо

Да, се разбира, го направите Вашето истражување, го разбравте и Вашиот пазар, разработете зошто се разликувате од Вашите конкуренти и имате предност !

Но, не заборавајте да го добиете вашиот производ таму што е можно побргу и да го тестирате, тестирајте и тестирајте повторно … со пријателите, семејството, Вашата мрежа … а потоа вистински клиенти.

Тоа не мора да биде совршено и може да го контролирате бројот на луѓе кои добиваат предвремен пристап – но додека не го добиете Вашиот производ надвор и докажете дека имате нешто што луѓето навистина сакаат – немате бизнис.

Во реалноста треба да бидете подготвени да вложите напорна работа и се од себе – и да излезете таму и да ги најдете и да разговарате со клиентите. Не да се криете зад идејата. Имајте пукнатини но, и докажете дека идејата е добра во пракса, а не на хартија.

Don¿t splash the cash too soon: you don't need a fancy office to get started

Совет за преживување број 4: Размислувајте долгорочно

Старт-апите може да се појават гламурозно и glitzy на надворешноста, но зад тој тенок слој сето останато е тешка работа, упорност, страст и определување.

Работите ќе тргнат наопаку – обично често – и треба да се справите со подеми и падови.

Нема ништо лошо во големите амбиции. Добра доза на оптимизам е дел од парцијалноста да се биде претприемач. Но, ако само сакате брзо да се збогататите, или да копнеете за лесен живот, тогаш најверојатно ќе завршите многу разочарани.

Затоа, изберете бизнис кој го сакате и кој е добар и да бидете подготвени за долги часови и долги релации – и да направите се што можете за да направите свој белег.

Вие не треба само да ја добиете битката за да излезете рентабилни, треба да планирате да ја добиете војната.

Совет за преживување број 5: Опстанок на најсилните – прилагоди се

Речиси секој старт-ап завршува со обезбедување на поинаков производ или услуга отколку првичниот концепт.

Тие мораат да бидат флексибилни, да слушаат на пазарот и купувачите, да земат навремено совет и поддршка и да го променат својот бизнис план и пристап.

Најмногу успешни претприемачи се оние кои се прилагодливи, способни за учење и отворени за откривање или усовршување во нови можности и прифаќање на промени.

Да, градење на бизнис може да биде застрашувачко, но ако имате инстинкт за преживување, можете да го направите тоа. И по зборовите на САС, организација која знае нешто или две за опстанок; Кој се осмелува – победува !.