Речиси 10 милијарди долари потрошија американските потрошувачи на овогодинешниот црн петок.

Електрониката, облеката и домашните производи со попуст – производи кои вообичаено уживаат огромен интерес на црниот петок – денот со најголемите попусти во годината – придонесоа за скок од 7,5 отсто во трошоците за подароци во споредба со минатата година. Сепак, податоците покажуваат дека повеќе Американци избираат да купуваат онлајн наместо да стојат во долги редици во продавниците, при што онлајн купувањето на црниот петок помага да се зголеми трошењето преку Интернет за рекордни 9%.

Севкупно, сепак, и покрај бумот на црниот петок, растот на продажбата од година до денес во продавниците и онлајн е само 1 процент, според податоците на Salesforce.

Аналитичарите укажуваат на однесувањето на купувачите во текот на целата година, кои очигледно остануваат загрижени за инфлацијата и повисоките трошоци на живот, дури и кога стравуваат од олеснување на рецесијата.

Според истражувањето на Adobe, 79 милиони долари од продажбата на црниот петок дошле од потрошувачите кои избрале флексибилни начини на плаќање како „Купи сега, плати подоцна“, што претставува зголемување од 47 отсто во однос на претходната година. И најголемиот ден за купување преку Интернет во САД во годината е пред нас. Според експертите, потрошувачите се очекува да потрошат рекордни 12 милијарди долари за утрешниот сајбер понеделник.