Производот се планира да биде готов помеѓу 2023 и 2025 година.

Во текот на изминатите неколку години, Facebook работи на развој на очила за проширена реалност во рамките на своите лаборатории за реалност на Facebook во Редмонд, Вашингтон, но не беше особено успешен со овој проект. Ова ја натера компанијата да побара помош. Сега, Facebook се надева дека нејзиното партнерство со матичната компанија на Ray-Ban,  Luxottica, ќе резултира со подготвен резултат на пазарот помеѓу 2023 и 2025 година, според изворите на CNBC запознаени со ова прашање.

Компанијата има стотици вработени во своите канцеларии во „Редмонд“ кои работат на додадена технологија на очилата за проширена реалност, но досега Фејсбук не беше успешен во намалувањето на големината на уредот за да го направи привлечен за потрошувачите, изјави еден извор, кој има работено на проектот.

Со оглед на долгиот рок што компанијата си го постави, нема гаранција дека очилата ќе бидат готови во рамките на својот делокруг, ниту пак дека тие ќе излезат на пазарот. Но, извор запознаен со проектот тврди дека главниот извршен директор Марк Цукерберг има силен интерес за очилата и побара од директорот на хардверски процеси Ендру Босворт да ги направи приоритет за единицата.

Фејсбук одби да коментира. Луксотица веднаш не одговори на барањата за коментар.

Очилата, со внатрешно кодно име Орион, се создадени за замена на паметните телефони, велат изворите. Уредот ќе им овозможи на корисниците да остваруваат повици, да гледаат информации на мал дисплеј и да пренесуваат стриминг во живо на социјалните мрежи.

Фејсбук развива и гласовен асистент со АИ што ќе работи со очилата. Покрај тоа, компанијата експериментира со уред кој им овозможува на корисниците да внесуваат информации преку сензор за движење. Кодното име им е Агиос.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк