Повеќе од половина од американските купувачи се очекува да го прескокнат црниот петок, традиционалниот почеток на сезоната на годишни одмори, но нема целосно да ја пропуштат празничната брзање. „Потрошувачите кои бараат добра зделка ќе ја играат играта со трговците на мало оваа година“, предвидува Памела Данцигер, соработник во продажбата на луксуз на Форбс.

„Ќе чекаат до крајот на сезоната трговците да им понудат уште поголеми попусти. Црниот петок ја губи својата привлечност веќе неколку години, бидејќи празничните распродажби сега започнуваат уште во јули, а добри зделки може да се најдат до последен момент, што го отежнува привлекувањето на купувачите во секој даден ден. Подолгите празнични промоции, брзо менување на вкусовите на потрошувачите и навидум немилосрдната вознемиреност на потрошувачите ја прават оваа малопродажна сезона една од најнепредвидливите во последните години. „Значаен дел од купувачите запознаени со продажните настани во црниот петок се скептични дека понудените попусти се реални“, вели Данзигер.

Сепак, вкупната продажба за време на празничната сезона се проценува дека е зголемена за повеќе од 3% од минатата година, објави Националната федерација за малопродажба, а сезонските трошоци би можеле да достигнат дури 1,6 трилиони долари ако се вклучат празничната храна и пијалоци.