Сепак, британската банка планира да ја прошири својата единица за управување со богатството во земјата и да ги оптимизира клиентите

HSBC ги мери своите опции за целосен излез од банкарството на мало во Соединетите држави по стеснувањето на можностите за подобрување на перформансите во својот проблематичен бизнис во Северна Америка, објави ФТ, повикувајќи се на познати извори.

Највисокото раководство на банката сака да го претстави планот пред бордот на директори во наредните недели, велат извори, додавајќи дека ХСБЦ се обидува да ги распредели своите ресурси на попрофитабилните бизниси во Азија.

Затворањето на американската малопродажна мрежа ќе означи крај на 40-годишниот обид на заемодавачот да управува со универзална банка со целосна услуга во земјата. Банката во САД оствари загуба пред оданочување од 518 милиони УСД за трите квартали оваа година по загубите од 279 милиони УСД во 2019 година и 182 милиони УСД во 2018 година.

Американската дивизија на ХСБЦ веќе неколку месеци е под силен притисок како дел од напорите на британскиот заемодавател да направи уште поголема заштеда отколку што беше ветено во февруари. Потоа, банката претстави план за заштеда на трошоци во висина од 4,5 милијарди долари, со кој ќе се намалат 35.000 работни места.

Менаџментот на банката очигледно одлучи дека кризата со пандемијата и пролонгираниот период на ултра-ниски каматни стапки бараат подрастични мерки. Според изворите, напуштањето на американскиот пазар веќе е на маса. Во исто време, сепак, HSBC ќе се обиде да ги прошири своите дивизии за управување со богатството во САД.

Менаџерите исто така веројатно ќе препорачаат скратување на списокот клиенти на инвестициската банка и фокусирање на меѓународни клиенти, особено оние со врски кон Азија и Блискиот исток. Ќе бидат елиминирани оние што имаат само домашен бизнис во Соединетите Држави, кои се помалку профитабилни и каде ХСБЦ се бори да добие предност пред поголемите ривали на Вол Стрит. Во третиот квартал, банката објави дека веќе елиминирала 4 милијарди американски долари активи пондерирани според ризиците во своето деловно работење во САД преку „оптимизација на клиентите“.

Друга опција е да се прифати само дигитален модел фокусиран на меѓународни клиенти од кинеската или индиската дијаспора, иако станува збор за „преполн пазар“, додаде изворот на медиумите.

HSBC има околу 224 филијали на источниот брег на Америка.