Главниот извршен директор на индиски технолошки стартап отпушти 90 отсто од персоналот за поддршка на компанијата во корист на чет-бот напојуван од вештачка интелигенција.

Суумит Шах, основач и извршен директор на компанијата за е-трговија Дукаан со седиште во Бангалор, рече дека ботот, може да одговори на првичните прашања веднаш, во споредба со персоналот кој во просек одзема една минута и 44. секунди.

Шах, кој ја основа компанијата во 2020 година, рече дека отпуштањата биле „тешки“, но „неопходни“, во време кога многу други во технолошката индустрија и на други места не се сигурни за нивната безбедност на работното место додека присуството на вештачката интелигенција расте.

Времето потребно за да се реши проблемот на клиентот, исто така, очигледно падна за речиси 98 проценти во просек при користење на четботот – од два часа и 13 минути на три минути и 12 секунди.

Потегот на неговата компанија е само мал дел од глобалниот тренд кон вештачка интелигенција, која создава многу други загуби на работни места.

Тој твитна во една тема: „Со оглед на состојбата на (економијата), стартапите даваат приоритет на „профитабилноста“ наместо на стремежот да станат „еднорози“, а и ние.

Шах додаде дека кратењата на работните места ги намалија трошоците за неговата функција за поддршка на клиентите за околу 85 проценти, област што беше долгорочен проблем за нив.

Шах изјави за CNN дека 23-те отпуштања биле направени во септември, но неговото соопштение било понеделникот.

Тој додаде дека верува „во иднина каде што вештачката интелигенција и луѓето работат заедно“ и дека е заинтересиран да развие начини како вештачката интелигенција да ги преземе другите делови од бизнисот.