Бренд Студијата BrandZ, спроведена од WPP и Kantar, открива дека силата на брендот на водечки кинески компании пораснала за 15% во споредба со истиот период минатата година, кога растот бил 5%.

Извештајот за студијата на BrandZ за 50-те најголеми глобални кинески брендови за 2019, исто така, заклучува дека “бренд силата” е најбрзо расте во Јапонија, Франција и Шпанија, земји кои се појавуваат како јазли на раст.

Свеста за кинеските брендови на меѓународните пазари падна во текот на изминатите три години. Сепак, брендови кои се во можност да се издвојат во однос на конкуренцијата се посилни и остануваат во фокусот на вниманието на потрошувачите.

Дејвид Рот, во име на WPP, глобална компанија за истражување која ја реализира бренд BrandZ студијата, вели дека кинеските брендови треба да се свртат кон сеопфатен пристап кон градење на еден бренд.

“Создавањето на емоционално и уникатно разбирање на нивните брендови ќе биде вистинската детерминанта на долгорочниот успех надвор од Кина”, рече Рот.

Студијата од 2019 година вклучува 12 категории. Потрошувачката електроника и игри на мобилни уреди сочинуваат скоро половина од брендовите на топ 50 листата, со апарати за домаќинство и електронска трговија се следниот најголем удел.

Интересно е тоа што се наведени едни од водечките кинески производители на апарати за домаќинство Hajsens која кон крајот на минатата година стана мнозински сопственик на Горење група, која е на шестото место на оваа листа.

Набавката на облека на интернет го забележа највисокиот раст во однос на силата на брендот, со Шел и Зафул како двигатели на овој раст од 57 отсто. Силата на силата на брендот беше забележана во неколку други категории.

Автомобилската индустрија забележа пад од 5%.

Дорин Ванг, менаџер на BrandZ Global Brand Manager, истакнува дека листата на 50-те најголеми светски кинески брендови покажува колку брзо напредува најбрзо растечкиот пазар во светот.

“Затоа, сега е поважно од кога и да е, кинеските брендови направија разлика во однос на моќта на брендовите  надвор од земјата. Помладата генерација на потрошувачите веќе се смета за иновативна и напредна -., Но мора да се биде внимателен во однос на својот бизнис во контекст на светскиот пазар и да се прилагодат нивните комуникациски стратегии за да се одговори на локално ниво “, вели Дорин Vang.