Менаџерите за вработување „сакаат“ да ги лажат. Кога станува збор за пополнување позиции за кои е потребно високо ниво на продажни вештини – како банкарство, рекламирање и адвертајзинг, и се разбира, продажба – менаџерите за вработување се склони да ангажираат кандидати „измамници“ пред оние „чесните“, покажува Студијата на ScienceDirect . Тоа е затоа што менаџерите за вработување се склони да сакаат да бидеме „излажени“ и тоа го перцепираат како предност во ваквите професии, и покрај тоа што таквото однесување може да предизвика големи финансиски и репутациски штети на компаниите. Лидерите треба да ги префрлат барањата за работа, па затоа тие помалку се фокусираат на тактиката на продажба, а повеќе на фалсификување на добрите и чесни односи.