Shein е целосно интернет базирана платформа наменета за млади корисници

Кинескиот Shein е можеби најголемиот пазар за шопинг за кој некогаш сте чуле, пренесува Ројтерс.

Компанијата за брза мода достигнува на територијата на повеќе етаблирани конкуренти како што се Зара и Х & М. Стана најголемата, целосно онлајн модна компанија во светот според приходите од продажба на сопствени брендови, покажуваат податоците на „Еуромонитор“.

Со седиште во Нанџинг, Shein е основана во 2008 година и е насочена кон генерацијата Z, која активно ги користи социјалните мрежи. За таа цел, компанијата работи со инфлуенсери на Instagram и TikTok, како и кодови за попусти за да привлече помлади купувачи на сè попопуларниот пазар на мода.

Shein нуди ефтини модели и поставува стотици нови производи на својата апликација секоја недела. Цената на фустанот е околу половина од онаа на Зара, според неодамнешното истражување на цените на „Сосиете Женерал“.

„Можете да заштедите пари, што е важно кога купувате облека затоа што модата многу брзо се менува“, рече Ребека Рондон (23), студентка во Валенсија, Шпанија, чиј профил на Инстаграм се споредува со десетици производи на „Shein“ и „Зара“.

Пандемијата ја поддржа продажбата преку Интернет на трговците на мало со тоа што им дава предност на целосно онлајн играчите како Shein, британски Асос и германски Заландо пред Зара и Х & М, кои имаат големи продавници во централните градови.

Во септември, апликацијата Shein забележа 10,3 милиони глобални преземања во App Store и Google Play, според Sensor Tower. За споредба, мобилната апликација на H&M достигна 2,5 милиони, а на Zara – 2 милиони.

До денес, Shein е симнат 229,4 милиони пати во споредба со 123,5 милиони за H&M и 90,6 милиони за Зара.

Во неделата од 27 септември до 3 октомври, Shein беше најсимнуваната апликација за купување на глобално ниво на iPhone, според податоците на Апликација Ени. Таа е во топ 10 во САД, Бразил, Австралија, Велика Британија и Саудиска Арабија.

„Shein“, која продава и на „Амазон“, не откри јавно колкави се нејзините приходи од продажба или други финансиски резултати. Компанијата не одговори на е-пошта или телефонски повици од Ројтерс. Таа е поддржана од инвеститори како што се IDG Capital и Sequoia Capital Shina, според информациите на PitchBook.

Непозната количина?

Иако Shein добива се повеќе следбеници, таа е помалку видлива за компании како Зара и Х & М. Нема присуство во Кина, каде што купувачите преку Интернет го посетуваат Taobao за да купат ефтина облека.

Во меѓувреме, некои потрошувачи тврдат дека квалитетот на производот може да варира, како и времето на испорака.

За разлика од Зара и Х & М, кои имаат детални информации од каде им е облеката, условите под кои работат нивните вработени и финансиските резултати, Shein не дава никакви детали за производството на своите производи.

Индитекс ја револуционизираше модната индустрија во 90-тите години на минатиот век, реагирајќи брзо на трендовите и забрзувајќи ги таргетирањето на нови модели кон продавниците, користејќи фабрики во близина на седиштето во Шпанија.

Shein, исто така, работи со стотици фабрики во близина на седиштето во Нанџинг, според кинески извор кој сакал да остане анонимен. Според него, кинеската компанија ја подготвува облеката за испорака во рок од три дена. Ова е многу малку време за имплементација на Индитекс. Од кроење до продавница, нормалното време е околу три недели.

Амбасадори на брендот

Сепак, Shein се соочува со тешка задача да се пробие на преполн пазар на кој Асос и Заландо забележаа раст на продажбата оваа година.

Еден начин на кој Shein се обидува да го привлече вниманието е преку мрежа на инфлуенсери и „амбасадори на брендовите“.

„Ми дадоа код за попуст од 15% и морам да го споделам со моите следбеници“, рече Елејнс, спортист со 36.000 следбеници на Инстаграм, кој добива шест бесплатни производи на Shein месечно во замена за нивно промовирање.

Индитекс и Х & М исто така забележаа голем скок во продажбата преку Интернет, но ова е мал удел во вкупните приходи од продажба. Од почетокот на февруари, цената на акциите на двете компании падна за повеќе од 20%, што аналитичарите во голема мерка го припишуваат на нивните големи ланци на физички продавници.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк