Beiersdorf исто така се сопнува на неизвесноста околу Brexit

Производителот на козметика Nivea – Beiersdorf соопшти дека растот на продажбата забавил откако недостигот на сончеви денови ja ограничи продажбата на производи за сончање од германската компанија во Европа, напиша Блумберг.

Beiersdorf соопшти дека растот на органската продажба е загрозен со 4,8% во последните шест месеци до 30 јуни или под 6% пад е забележан за првите три месеци од годината. Компанијата ја одржуваше својата прогноза за 2019 година, иако соопшти дека маргината на профит опаднала, под влијание на планот за  мултимилионска инвестиција.

„На целиот наш деловен модел му е потребна привремена адаптација заради новата реалност на пазарот и брзото менување на технолошкиот развој“, коментира извршниот директор Стефан де Локер.

Германската компанија за производи за широка потрошувачка, која е и производител и на Labello и на La Prairie, го зголемува маркетингот и потрошувачката на технологија, во обид да се справи со своите попрофитабилни конкуренти, како што е L’Oreal.
Иако Европа во последните месеци доживеа рекордна топлина, летото 2019 година е помалку сончево од минатата година, ограничувајќи ја продажбата на производи за сончање и производи за заштита од сонцето.

Несигурноста со „Brexit“ и слабеењето на фунтата им дадоа пауза на некои британски корисници на одмори, според туристичките агенции и авио-компаниите. Ова дополнително влијаеше на побарувачката за креми за сончање.

Според Beiersdorf, Велика Британија била слабата точка.

Профитабилноста на компанијата е помала од онаа на L’Oreal, Unilever и Procter & Gamble. Аналитичарите ја критикуваа компанијата дека инвестира во капитал наместо да инвестира во аквизиции што ќе го зајакне нејзиниот бизнис во области во кои веќе ужива во големи размери.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк