Пазарот во градот доживува сериозни тешкотии како резултат на коронавирусот, а нетрадиционалните методи се користат за да стигнат до купувачите.

Бидејќи работата од дома ја отежнува продажбата на мали станови и луксузниот пазар е преплавен со понуди, агентите за недвижнини во Њујорк прибегнуваат кон инфлуенсерите на Инстаграм за да привлечат млади купувачи кои првпат купуваат дом и побогати клиенти во позадина. на пандемијата на коронавирусите.

Да се ​​склучат зделки со нови сопственици на имот бара уште повеќе напор овие денови – насмевка и нервозна врева. Чарлс Мазалатис, основач на „Маз Груп Њујорк“, вели дека кога коронавирусот нападнал и државата Њујорк замрзнала, луѓето не сакале да потрошат стотици илјади долари на стан што не можеле да го видат лично, пренесува Блумберг.

Пријавете се на Инстаграм. „Идејата е да се создаде поттик“, рече Кристин Блекбурн, директор за продажба во Компас, во врска со зголемената употреба на социјалните медиуми за продажба на недвижнини. Продажбата во ерата на КОВИД-19 бара повеќе од традиционален аранжман (свежо цвеќе, па дури и сад со овошје), па дури и мебел третиран со фотошоп во огласи преку Интернет. Младите купувачи сакаат да видат станови со двојна употреба и за работа и за живеење, забележува Блекбурн.

Затоа, за привлекување на нив е потребна одредена мрежна финост. „Им веруваат на овие инфлуенсери, се испостави“, рече таа.
Додека богатите луѓе бегаа во северните предградија, некои станари кои го напуштија Менхетен охрабрија бурен шопинг во Бруклин. Продажбата се зголеми за повеќе од 38% во споредба со минатата година, покажуваат податоците на страницата за недвижнини StreetEasy. Но, пазарот на недвижнини во Newујорк како целина доживува сериозни проблеми – продажбата на станови е намалена за 41 процент од година во година, покажуваат податоците на компанијата „Property Shark“.

Во отсуство на инспекции среде КОВИД-19, агентите за недвижнини се потпираа на 3Д тури или зголемена реалност за да ги покажат домовите. Сега, кога случаите на коронавируси повторно растат, ризикот од ограничување на прегледите е голем, зголемувајќи ја потребата да се создадат можности за далечинско гледање за ентузијастичките млади купувачи.
Преку објава на Инстаграм или канал на YouTube, купувачите можат да замислат типичен ден дома за кој се заинтересирани – да работат од дома во шик дневна соба, да вежбаат јога на својата нова тераса или да уживаат во погледите од горе додека вечераат. Наместо здодевни фотографии на реклами со преполни спални или стерилитет на студија исполнети со мебел од Икеа, употребата на инфлуенсери може да го претвори вообичаениот тежок напор во рекламата на вашиот сопствен стан.

Генерацијата Y (родена помеѓу 1980 и 2000 година) го сочинуваат најголемиот удел на купувачи на домови во САД. Анкета спроведена во март од Националното здружение на брокери за недвижнини покажа дека дури и со многубројни ресурси на Интернет, најмладите членови на генерацијата (22-29 години) имаат поголема веројатност да побараат совет од близок пријател или роднина при купување куќа.

Пандемијата им овозможи на инфлуенсерите на социјалните мрежи да создадат уште посилна врска со своите следбеници од генерацијата Y и Z преку рецепти, вежби и совети за проекти од дома. Со ангажирање креатори на содржини, претприемачите ги ангажираат младите во нивните дигитални платформи.

„Гледаме како социјалните медиуми играат голема улога во купувањето домови“, рече економистот од StreetEasy, Ненси Ву. Таа додаде дека компанијата неодамна отвори сметка на ТикТок.

Коронавирусот ја зајакна важноста за достигнување до помладите генерации, додека претприемачите се борат со намалена побарувачка и исплашени купувачи кои купуваат дом за прв пат. Бидејќи опстојува стравот од заразување со КОВИД-19 во интеракции лице во лице, влијателите на социјалните медиуми се друга алатка што можат да ја користат претприемачите и брокерите.

За некои претприемачи, задачата е да ја прошират својата публика. На Менхетен, Парк Лоџа соработуваше со инфлуенсерите Хантер Ват и Адам Гонан за да и ги рекламира становите во Upper West Side во висина од 1,3 милиони долари. Ваут и Ганон имаат профил на Инстаграм, Gentleman’s Creative, кој го следат главно млади луѓе заинтересирани за претседателски апартмани и елегантни хотели.

Но, не на сите градови им се потребни вакви неортодоксни стратегии за продажба. Ари Шафар, луксузен брокер за недвижнини во Лос Анџелес, вели дека купувачите продолжуваат да ги користат традиционалните методи за наоѓање дом. Една од причините е што купувачите стареат. Њујорк има далеку поголем удел на купувачи на први домови од 61% во споредба со другите поголеми градови во САД, според анкетата на StreetEasy во 2019 година.

Покрај тоа, иако довербата во брокерот беше најважниот фактор пред пандемијата, сега дури и повеќе испитаници укажуваат на тоа како главен детерминирачки фактор за купување куќа откако КОВИД-19 го парализира пазарот на недвижнини во април.

Автентичноста е клучна за работа на стратегијата за маркетинг со инфлуенсери, вели Томас Фиало, потпретседател на Маркетинг за развој на Daglas Elieman.

Додека традиционалните пристапи кон продажбата на домови нема да бидат заменети со инфлуенсери на Инстаграм, привлекувањето креатори на содржини ќе стане почеста со текот на времето, рече Фиало. „Идејата е да се размислува надвор од клишеата и да се вдахне живот во домот“, вели тој.