Податоците анализирани од „Тракер“ сугерираат дека американскиот гигант за малопродажба „Амазон“ ќе достигне рекорден деловен резултат во 2021 година, надминувајќи 500 милијарди долари приход, што претставува годишно зголемување од најмалку 30%.

Проекцијата се заснова на пет основни фактори, како што е трендот на купување инспириран од пандемијата, зголемување на бројот на нови трговци на мало во Амазон, подобрување на процесите на испорака и логистика, нови мутации на COVID-19 кои сигнализираат проширени ефекти на пандемијата и континуиран раст на приходите на Амазон во текот на изминативе 10 години.

Амазон известува за рекордни приходи за 2020 година, со проектиран понатамошен раст.

Според податоците, Амазон ја заврши 2020 година многу успешно, пријавувајќи рекордни приходи од 386 милијарди долари. Компанијата успеа да ги зголеми своите профити за скоро 38% и се очекува да продолжи по истиот пат и следната година.

Една од причините за ова е што Амазон континуирано работи на отстранување на недостатоците во испораката и логистиката, што доведува до подобро корисничко искуство, а со тоа дополнително го зајакнува трендот на купување преку Интернет.

Амазон успеа да ја обезбеди својата позиција во првите редови на е-трговијата благодарение на логистичките центри ширум светот и социјалното растојание што ја зголемија побарувачката за можности за купување преку Интернет.

Сега има повеќе од 200 милиони посетители месечно, а членството на веб сервисот се очекува да достигне 153,1 милиони во 2022 година (во споредба со 142,5 милиони во 2020 година), создавајќи совршени услови за развој на Амазон како никогаш порано.

Понатаму, повеќе од милион нови продавачи секоја година се качуваат на оваа платформа, и тоа не без добра причина. Според податоците, 85% од продавачите на Амазон се профитабилни, што генерира повеќе од половина од приходите на Амазон од 386 милијарди долари во 2020 година.