Сбербанк е победник на Глобалните награди за банкарско работење за 2019 година. По втор пат по ред, организаторот на натпреварот, магазинот „Банкер“, ја одбра Сбербанк како најдобра банка за водење деловни трансакции во Централна и Источна Европа.

Учесниците презентираа три иновации оваа година во однос на нивните производи, процедури и услуги. Сбербанк се фокусираше на подобрување на услугите за плаќање, воведување единствена онлајн услуга и мобилни апликации за услугата Cash-in-Transit, како и дигитални корпоративни картички со интегрирана телемедицинска услуга.

„Главните барања што клиентите ги имаат кон банката се квалитетот и брзината на трансакциите. Една од нашите клучни цели е да го скратиме времето што клиентите го поминуваат во комуникација со банката, што им остава повеќе време да посветат својот бизнис. Сите услуги што ги воведовме во 2019 година им овозможуваат на клиентите да ги водат сите свои трансакции преку Интернет со банката, заштедувајќи време. Клиентите на Сбербанк добија пристап оваа година до услуги како што се измени во правна документација преку Интернет, електронски чекови на готовина (Е-чек), мрежна услуга наречена готовина-транзит, отворање на онлајн сметка и сл. Благодарение на овие услуги, деловните предизвици можат да се решат со неколку кликања, без да се јавувате или да ја посетувате банката “, рече Сергеј Попов, директор на деловните трансакциски услуги на Сбербанк.

Организирана од водечко меѓународно списание за финансиски списанија, годинашните награди за трансакциско банкарство ги признаваат и ги наградуваат најдобрите деловни банки во светот, со панел експерти од индустријата.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк