Најнови светски истражувања на Linkedin и Microsoft 

Најновите истражувања на Linkedin и Microsoft се дел од анкетата што ја спровеле кај 31 илјада луѓе во 31 земја во светот. Резултатите покажаа дека во 2024 година, околу 46 отсто од вработените сакаат да ги напуштат своите работни места и да дадат отказ,а трите причини за откажување се: „прегорување“ на работа, недостаток на професионална обука и вештачка интелигенција. За споредба, тој процент во 2021 година  бил околу 40 проценти.

Речиси 50 отсто од луѓето планираат да ги напуштат своите работни места во 2024 година, покажуваат најновите истражувања на Linkedin и Microsoft. Анкетата што ја спровеле опфатила 31 илјада луѓе во 31 земја во светот. Резултатите покажаа дека во 2024 година, околу 46 отсто од вработените сакаат да ги напуштат своите работни места и да дадат отказ. За споредба, тој процент во 2021 година  бил околу 40 проценти.

И покрај тоа што многу работодавчи веруваа дека „трендот“ на оставки ќе се стабилизира годинава и дека работодавците ќе ја преземат контролата на пазарот на трудот, со ова истражување се негира тоа. Анализите ја потврдуваат и големата загриженост што има сериозен недостиг на работна сила на глобалниот пазар.

Според истражувањата, трите причини за откажување се: „прегорување“ на работа, недостаток на професионална обука и вештачка интелигенција. Околу 59 отсто од работниците во САД прегоруваат на работа, а останатите се чувствуваат исцрпени. Знаците на прегореност вклучуваат исцрпеност, непродуктивност и чувство дека работата што се прави нема цел.

-Исцрпеноста е чест проблем со кој се соочуваат многу луѓе на современото работно место. Тоа може да биде предизвикано од различни фактори, вклучувајќи долги работни часови, високи нивоа на стрес и недостаток на контрола врз работната средина. Ако не се контролира, исцрпеноста може да доведе до бројни негативни последици, вклучувајќи намалена продуктивност, зголемено отсуство од работа, па дури и физички и ментални здравствени проблеми, покажуваат најновите истражувања на Linkedin и Microsoft.

Кога станува збор за компаниите кои работат во областа на културата, анализите велат дека тие имаат позадоволни вработени, бидејќи имаат поголеми шанси да напредуваат во кариерата.

– Мотивацијата во работната средина е многу важна не само за вработените, туку и за развојот на компанијата. Денес, мотивацијата не мора да се реализира само преку парични бенефиции, туку и на други начини, како награди, пофалби и признанија, патувања, образование… Сепак, малку компании се свесни за тоа денес. Организацијата е пред се флуиден систем кој се менува секој ден, па затоа е неопходно да се биде во тек со неговите потреби, трендови и промени- покажало истражувањето.

Исто така истражувањето покажало дека повеќето вработени сакаат да добијат можност да научат како да користат вештачка интелигенција, оти на таков начун можат  да ги подобрат своите вештини.