Компанијата продолжува да ги извршува своите амбициозни цели за бројот на корисници на својата услуга

Шведската компанија за стриминг на музика Спотифај веќе има солидно присуство низ целиот свет, но планира да се прошири уште повеќе. Компанијата потврди дека во наредните денови ќе ја лансира својата платформа на уште 85 пазари, пишува Енгаџет.

Сето ова е дел од неговите напори да допре до „над 1 милијарда“ корисници. За да ги обезбеди своите перформанси на овие нови пазари, Spotify официјално додаде поддршка за уште 36 јазици на својата платформа.

Spotify ја започна својата услуга пред една деценија, а моментално е достапна во 93 земји и има повеќе од 345 милиони активни корисници месечно, пренесува Ројтерс.

Покрај тоа, Spotify лансираше нова услуга за претплата, Spotify HiFi, во која премиум претплатниците на одредени пазари ќе можат да слушаат песни со подобар квалитет на звукот.

Според Алекс Норстром, извршен директор на Freemium Business во Spotify, компанијата ќе се прошири на пазарите во Азија, Африка, Европа и на други места во светот. Фокусот ќе биде насочен кон Бангладеш, Пакистан и Нигерија бидејќи тие имаат „најбрзо растечка популација на Интернет во светот“.

Најзначајниот пропуст на списокот на нови пазари на Spotify е Кина, каде компанијата соработуваше со Tencent Music.