Visa објави зголемување од 20,4% на обемот на трансакциите во црниот петок оваа година во споредба со истиот ден во 2023 година. Ова претставува зголемување од 5,3% во споредба со бројот на трансакции во типичен петок. За целиот викенд, кој ги опфаќа и црниот петок и сајбер понеделникот, трошоците се зголемија за 30,1% на годишно ниво, соопшти компанијата.

Благодарение на безбедносната оптимизација во процесот на плаќање и имплементираната вештачка интелигенција, оваа година мрежата Visa проактивно спречи речиси 80% повеќе обиди за измама во споредба со црниот петок минатата година.

За време на црниот петок оваа година, супермаркетите и намирниците беа водечки во обемот на трошење, со 35% од сите трансакции на мрежата на Visa. По нив следат големите трговци на мало на дигитални стоки и малопродажните места, секој со 14% од вкупната потрошувачка.

Visa Inc. е еден од светските лидери во дигитални плаќања, обработка на трансакции помеѓу потрошувачи, трговци, финансиски и владини институции во над 200 земји и територии.