Секој што е вклучен во маркетингот и рекламирањето преку Интернет, знае колку е важно да се биде на самиот врв на агрегаторите за пребарување. Вредно и итро направен клучен збор, персонализирана содржина и оптимизирана кампања – злато вреди.

Site Inc. ги објави најскапите зборови на платформата Google Adwords, оние за кои ви требаат најмногу пари, за да се појават на врвот на машините за пребарување. Клучни зборови како „просторија за податоци ( data room ) “ или „компанија за факторинг ( factoring company )“ бараат 59 долари за клик.

Ако огласувачот имал 100 кликања на ден, тоа би значело:

6.000 УСД на ден;
180.000 УСД месечно;
2,2 милиони долари годишно.

И, тука се проценките дека Гугл има над 97 милијарди долари приход на годишно ниво.

Еве ги 10-те најскапи клучни зборови и колку би чинеле огласувачите по клик:

Business Services: 58,64 долари

Bail Bonds: 58,48 долари

Casino: 55,48 долари

Lawyer: 54,86 долари

Asset Management: 49,86 долари

Insurance: 48,41 $

Cash Services & Payday Loans: 48,18 $

Cleanup & Restoration Services: 47,61 $

Degree: 47,36 долари

Medical Coding Services: 46,84 долари

Веб-страницата WordStream ги зеде предвид клучните зборови користени помеѓу 1 јуни 2016 година и 12 јуни 2017 година.

Што значи тоа?

Според сајтот Inc., ова е просечна цена-по-клик, а цената-по-конверзија е исто така важна. Како можете да ги намалите трошоците за рекламирање и да ја зголемите вашата реализација? Со подобрување на вашата „оценка за квалитет“ (категорија што одредува во која позиција ќе се појави вашата реклама и колку рекламни банери треба да платат за секој клик).

Повисокиот „резултат на квалитет“ резултира со помала цена по клик, што значи и помала цена за конверзија. Податоците покажуваат дека пазарот може да ја намали цената на конверзија за 16 до 80 проценти со добро оптимизирање на оценката за квалитет.

Не секој плаќа иста цена по клик – некои плаќаат повеќе од тоа што е наведено. Но, паметните продавачи и рекламни агенции внимаваат на оптимизирање на нивната кампања.

 

Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк