Откако неговиот братучед канабисот беше легализиран федерално во 2018 година, конопот го надмина легалниот пазар на марихуана во Америка. Сега лименките со коктели и други пијалоци со TХЦ стануваат мејнстрим, особено во државите каде марихуаната е сè уште нелегална, анализира Форбс. Пијалоците од коноп со доволно TХЦ за да ги „закачат“ луѓето, веќе станаа дел од милион долари за најдобри брендови.

Марихуаната моментално е нелегална во Тенеси, но нејзиниот братучед, конопот, е легален федерално, а државата ги регулира и оданочува психоактивните производи добиени од коноп. Во 2018 година, Конгресот го усвои Законот за подобрување на земјоделството, познат како Закон за фарми, со кој се легализира конопот. Марихуаната и конопот се различни видови на исто растение – канабис сатива Л, но конопот, според законската дефиниција, содржи само 0,3% TХЦ врз основа на сува тежина, додека марихуаната е дефинирана како канабис што содржи повеќе од таа граница. Досега, 24 држави ја легализираа употребата на марихуана за рекреација, а федералната влада размислува да ја преиспита марихуаната.

Минатата година, продажбата на легална марихуана достигна 26 милијарди долари, но производите од коноп достигнаа 28 милијарди долари во продажба, според Витни Економикс, специјализирана за податоци за канабисот. Со оглед на тоа што десетици стартап компании произведуваат пијалоци од коноп, на дистрибутерите и продавниците за алкохол им е доволно да ги продаваат, така што Американците кои живеат во држави каде марихуаната е сè уште нелегална или не живеат доволно блиску до легална продавница, можат да влезат во продавница за алкохол и да купат пијалок од коноп.