Европратениците гласаа за забрана на продажба на нови автомобили со бензински и дизел мотори од 2035 година. ЕУ, како субјект кој најмногу заработил во борбата против климатските промени, сака автомобилите да станат нула загадувачи, а да се возат само електрични.Иако новиот закон се уште не е целосно усвоен, се очекува на тој начин да се забрза транзицијата кон електрични возила на територијата на Европската унија.

Наводно, европратениците ја поддржале иницијативата за намалување на емисиите на стакленички гасови за 55 отсто до 2030 година, во споредба со емисиите од 1990 година. Тоа значи намалување на емисијата на овие гасови од индустријата, енергетиката и транспортниот сектор.

Европската комисија претходно побара 100 отсто намалување на емисиите на CO2 (јаглерод диоксид) од новите автомобили до 2035 година. Тоа би ја оневозможило продажбата на возила што користат фосилни горива, а во меѓувреме беа отфрлени предлозите за намалување на емисиите на јаглерод диоксид за 90 отсто по 2035 година.

Законот се уште не е конечен. Со гласањето само се потврди ставот на мнозинството од парламентот за претстојните преговори со членките на Европската унија за конечниот закон. Забраната, предложена според широк пакет закони за климата, ќе ја забрза транзицијата кон електрични возила со нулта емисија.

Комисијата наведе дека ревидираниот закон бара од земјите-членки на ЕУ да го прошират капацитетот за полнење електрични возила во согласност со продажбата на автомобили со нулта емисија и да инсталираат полначи за електрични возила и станици за полнење во вообичаените интервали на главните автопати.